Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When life's changed » 2# Instrumental Feeling

When life's changed

5 jan 2011 - 15:43

316

2

306



2# Instrumental Feeling

oke ik schrijf echt niet vaak maar zit in de superduperstress door school en lekage enzo in ons huis en heb het ook gewoon heel druk! veel plezier met deel 2 ^^

Kim is nu op haar...hoe zal ik zeggen,'Droomdate',met die jongen waar ze het over had.Hij bleek Jason te heten en ze had hem ontmoet in het park,bij het jongerenpleintje.Zucht,dat kind slaat ook echt op iedereen die haar voorbij loopt.Dat Kind is een píºre jonegnsverslinder. Maar ach,met haar uiterlijk kun je het haar ook niet kwalijk nemen.Ik grinnik.
Ik lig op mijn bed met mij mp4 in mij oren die op een aangenaam volume Greenday in mij oren drumt.
Drumt...ik heb wel zin in een potje dummen!
Ik doe mijn mp4 uit en leg mijn heiligdom op mijn nachtkastje.
Ik loop naar mí­jn hoek van de kamer en ga achter mijn drumstel zitten.
Oke,wí¡í¡r zijn mijn drumstokjes...?
Als ik aan het zoeken ben, krijgt mijn intilligentie het idee dat Kim hierachter zit.Nou,ik weet het wel zeker!
Geloof het of niet maar ik ben multi-muziekaal.
Ik speel drum,gitaar en basgitaar (ook allebei elektrisch), piano, keyboard en zing soms ook nog wat. Maar dat zingen kun je het beste achterwegen laten,dat is gewoon als ik melig ben,me verdrietig voel of gewoon onder de douche sta.
AH! Hebbes!
Kim had gewoon mijn drumstokjes gejat en in de wasmand gepleurt!
Oke, ik weet hoe raar het klinkt dat iemand zijn drumstokjes in de wasmand gaat zoeken. Maar als je Kim kent,weet je vast beter.
Maar goed,waar ligt haar stijltang?
Ik zoek rond in onze mini-badkamer en zie haar stijltang in het kastje onder de wasbak liggen.Ik grits hem mee en verstop hem in de sokkenla.
Veel plezier met zoeken Kim!
Ik grijns in mezelf.
Wacht eens even!
Wie zegt dat dat kind mijn Plectrums ook niet heeft gejat?!
Ik kijk snel de kamer rond en zie tot mijn opluchting dat ze allemaal nog netjes naast elkaar liggen in het mandje naast het gitaar,waar ook mijn stemmachientje in ligt en waar mijn drumstokken oorspronkelijk horen te liggen.
Ik loop rustig naar mijn drumstel en ga erachter zitten.
Nu even alle woede van Kim eruitknallen.
Ik tik een ritme aan en begin te spelen.


Reacties:


amarantha
amarantha zei op 15 jan 2011 - 23:14:
ik ahum bedoel natuurlijk snel XD hahaha !


amarantha
amarantha zei op 15 jan 2011 - 23:14:
sel verder !