Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 52. 3 juli 2010, nacht

Our own Humanoid world

5 jan 2011 - 20:51

1079

6

602



52. 3 juli 2010, nacht

Jorinde her point of view
Zo, nog iemand geheimen? vroeg Makbule luchtig terwijl ze een handvol popcorn uit de enorme bak nam die in het midden van ons stond.
Bill heeft een string, zei Tom kalm. Dat had hij niet moeten zeggen. Tom kreeg een handvol popcorn in zijn broek.
Smakelijk, zei Bill kalm.
Maar heb je nu echt een string? vroeg ik met een grijns. Bill trok een wenkbrauw op.
Wil jij ook popcorn op de plaats waar de zon niet schijnt? vroeg hij al dreigend.
Nog iemand anders iets op te biechten? vroeg Makbule. Ze keek nu naar Tosca.
Jij ook niet lieverd? Zo iets dat ik en Joor niet van jou weten? vroeg ze. Tosca ging rechtstaan en trok haar trui uit. Tom stikte in zijn popcorn die hij net uit zijn broek viste en in zijn mond stak.
Makbule kroop recht.
wow, bracht ze uit. Op de plaats waar Tosca haar hart lag was een prachtige tattoo afgebeeld. Er stond een vollemaan op een meertje, waar dauw omhoog kringelt in twee silhouetten die staan voor soulmate. En de tekst er vaag door heen : MAKBULE my heart and mind en er dan een hartje achter. Prachtig als je het mij vraagt en ontroerend. Makbule was aan het huilen en had Tosca stevig beet gegrepen.
Dat is nog niet alles, grinnikte Tosca kort. Ze liet haar zij zien.
Awh wat lief, glimlacht ik. Op haar zijkant stond een tatto van twee poppetjes die een mooi rood hartje vasthielden. En op de shirtjes van de poppetjes stond mijn naam en die van Tos. Op de poppetjes heen was een mooi groot sierlijk hart getatoeëerd. Eronder stond de zin: You broke my fall
Wat prachtig, zei ik ontroerd. Ik ging meedoen aan de groepsknuffel.
Zakdoekjes nodig? vroeg Tom droog.
Zwijg toch, stoor dit emotionele moment niet, siste Bill hem toe.
En dan is er nog de achterkant, zei Tosca kalm. Nu stikte niet alleen Tom, maar ook Bill stikte in zijn cola. Op Tosca haar rug was een immense foto van Tom getatoeëerd. Hij vulde haar hele rug. De foto was een live foto van een of ander concert waar Tom in volle actie op staat afgebeeld. Er krinkelt wat rook omhoog en daarin staat de zin: Cause he is my hero.
Tom was stil geworden. Hij niet alleen.

Tom his point of view
Holy crap, ben ik dat? Mijn stem schoot belachelijk in de hoogte. Tosca grinnikte.
Wat leuk om jullie allemaal te choqueren.
Ik vind de tattoo wel mooi, zei Makbule. Jorinde ging akkoord.
Is die tatttoo echt? vroeg ik. Mijn stem klonk al iets normaler.
Natuurlijk, grinnikte Tosca. Ik voelde mijn mond een stukje open zakken.
Goed genoeg verluchting, zei Bill voor hij tegen de onderkant van mijn mond duwde zodat ie dicht ging.
Laten we verder gaan met geheimen delen, grinnikte Tosca.
Iedereen ging weer gezellig onder de lakens liggen en nam popcorn uit de grote bak.
Bill wilde vroeger een kickboarder worden, grinnikte Andreas.
Niet grappig, zei Bill voor hij zijn tong uit stak.
Wisten we al, we zijn trouwe fans en keken elke week naar THtv en hebben caught on camara al versleten, zei Jorinde.
Ik kan me absoluut niet voorstellen wat jullie zo leuk vinden aan mijn stem, zei Bill. Hij trok een vies gezicht.
Ze houden ook van mijn gitaarspel, om jou gebrul geeft niemand, plaagde ik. Bill stak zijn tong uit.
Jullie nummers kwamen op het juiste moment in ons leven, zei Tosca. Jorinde knikte.
Moesten ze er niet geweest zijn, zouden we hier niet zitten en zaten onze ouders nu met een depressie, zei Makbule. Bill trok een vragend gezicht.
Dombo, ze hebben een verleden, grijnsde Andreas voor hij door Bill zijn haren woelde.
Ahzo, zeg dat dan eerder, bromde Bill. Ik schudde mijn hoofd en gaf Bill een tikje op zijn achterhoofd.

Wie heeft er zin in een magnum! riep Bill hard voor hij de dekens van zich afgooide en recht sprong waardoor zijn ene voet in mijn gezicht belande.
Ik! riep iedereen in koor.
Auw, bracht ik uit.
Mehehehe, grinnikte Bill. En hij verdween naar de keuken. Ik kroop wat recht en schoof wat dichter naar Tosca. Bill kwam terug met een grote doos vol met magnums. Iedereen nam er één uit en begon die op te eten.
Oeh er is er nog één over, die eet ik ook nog wel op, grinnikte Bill.
Vreetzak, plaagde ik.
Hij mag vreten van mij, hij is zo mager, zei Makbule. Ze drukt een zoen op Bill zijn wang. Die jongen werd meteen rood. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Wat een pussy.
En wie gaat wat nog doen vannacht? vroeg ik met een grijns.
Nee Tom we hebben geen condooms van jou nodig, zuchtte Bill.
Die hebben we zelf, wierp Makbule tegen.
Gaan we dan seks hebben? vroeg Bill.
Wie weet?
Leuk, grijnsde Bill.
Hou je gedachtes en je gezichtsuitdrukkingen die je gaat maken wanneer je klaar komt voor jezelf bitte! riep Andreas voor hij een kussen tegen Bill zijn gezicht gooide.
Maar, zei Bill met een pruillip.
We moeten niet weten hoe je kijkt als je seks hebt, zei ik droog.
Ik wil wel weten hoe hij kijkt, niet dat ik hem uitlach in bed, grinnikte Makbule. Jorinde kreeg de slappe lach.
Oh gott, ik krijg zo grappige beelden voor me.
Willen we ze weten? vroeg Tosca nieuwsgierig.
Ik zie het al voor me, Bill op zn hoogte punt en dan trekt hij een kop zoals dit en dan zie ik Makbule hem al kei hard uitlachen! Jorinde had tranen in haar ogen van het lachen. Tosca had ook de slappe lach gekregen. Ik trok een wenkbrauw op.
Ik wil absoluut niet weten hoe mijn broertje kijkt als hij gaat klaarkomen hoor, bromde ik.
Doe normaal joh, grinnikte Tosca voor ze me een boks gaf.
Andreas kroop naar Jorinde.
Hebben wij ook condooms bij? vroeg hij.
Weet ik niet, grinnikte Jorinde.
Wat is dit voor oversekste groep? zuchtte ik wanhopig.
Arme Tomi, grinnikte Tosca. Ze kroop wat dichter tegen me aan en streelde met haar arm over mijn rug.
Hij kan al dat gepraat over seks niet aan, grinnikte ze.
Niet overdrijven hoor, ik heb het met meer meisjes gedaan dan jullie allemaal samen.
Jorinde zuchtte.
Wij weten net zo goed als jou dat dat niet echt gebeurt is, geef maar toe! zei ze.
Maar
Nee, het is echt waar, zuchtte Bill ongelukkig.
Arme jij! riep Makbule uit. Ze knuffelde Bill plat.
Hoe durf je Bill zijn oren te beschadigen en hem een trauma te geven met dat geluid! riep Jorinde.
Kalm liefje, grinnikte Andreas voor hij haar omhelsde.
Ooh gott met wat voor een mensen moet ik de zomervakantie doorbrengen!?


Reacties:

1 2

NovaFlowne
NovaFlowne zei op 7 jan 2011 - 19:23:
Je weet hoe geniaal ik Humanoid vind!
En. Ik houd gewoon van dit verhaal. (:
Het maakt me altijd aan het lachen, als niemand anders het lukt <3
Ik lees hier zovaak hoofdstukken opnieuw, omdat ik dan voor de rest van de dag een geweldig gevoel heb.
Gott, was dit maar echt <3
Wouldn't that just make life easier live?


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 7 jan 2011 - 16:13:
WHAHAHHAHAHAHAH GENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Ja ok ik heb nu ook de slappe lach Ãâ
OW OW EN TOS HEEFT VETTE TATTOO"S
EN EN ok ik vind het leuk, en we houden het darabij ;x


Verder?


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 6 jan 2011 - 18:36:
hahaha ik lag in een deuk bij dit hoofdstuk!

gewoon geniaal!


snel verder <'3

xx


dreamerangel
dreamerangel zei op 6 jan 2011 - 16:53:
C'est Genií¡l!
ik lag helemaal in een deuk bij dat stukje van Bill's Face
ik vind het schattig, die tattoo's van Mak en Tos =3


verdeeeer <3


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 6 jan 2011 - 16:35:
Haha ^^
Geniaal.

Up to the next !
<3