Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Caught in a team I didn't want.. » Chapter one: Why me?

Caught in a team I didn't want..

6 jan 2011 - 19:54

685

0

228



Chapter one: Why me?

Dit is het eerste hoofdstuk. Ik ben benieuwd wat mensen ervan vinden. :3

“Sayuri! Blijf bij de les!”¯ Een meisje keek met een geschrokken gezicht op terwijl de halve klas zich omdraaide om de aandacht op haar te richten. Oh, nee. Niet weer. Snel bedacht ze zich waar Iruka-Sensei het net over had. “Sayuri, omdat je zo goed op te letten voor jou de vraag nog een keertje,”¯ Zei hij, rustiger dit keer. Zijn stem klonk niet kwaad, gelukkig. Ze hoorde wat meiden achter haar giegelen omdat ze de vraag niet kon herhalen. “Wat is de rangvolgorde die Ninja’s hanteren?”¯ Vroeg Iruka kalm aan haar. Haar ogen vernauwde zich terwijl ze diep nadacht over een antwoord. Ze wist het niet, ze wist het gewoon niet! Haar gezicht kleurde snel rood en ze begon zich ongemakkelijk te voelen. Blijkbaar zag Iruka dat ook. “Sasuke? Weet jij het.”¯ Klonk het toen. Sayuri rolde met haar ogen, ze wist wat nu ging komen. De meeste meisjes draaide zich wild om om naar de jongen die haast achterin de klas zat, aan te staren. Sasuke Uchiha, misschien wel de meest gewilde jongen op school. Sayuri rolde met haar ogen toen zij de meisje verliefde zuchten hoorden uitslaken. Het was zó irritant, die meisjes waren echt hopeloos verliefd en hij toonde niet eens intresse in hen, dan ga je het toch op? “Sasuke weet alles.”¯ Hoorde hij gefluisterd worden. “Hij is écht heel slim.”¯ Hoorde ze van weer een andere kant. Ino, die naast haar zat, was ook zo’n iemand. Hopeloos verliefd op Sasuke. Sayuri vond het niks. “Hmn,”¯ Klonk het eerst van Sasuke. Sayuri keek aandachtig om. Zou hij het wel weten? “Je begint als Acedemie student, zoals wij nu zijn. Daarna, als je met je eigen gevormde team het examen van de Acedemie hebt gehad ga je door, dan wordt je een Genin. Totdat de Chuunin examens beginnen en wij daar mee kunnen doen. Of je slaagt is wat anders…”¯ Sayurie zag overduidelijk de de blik haar kant op ging, en dat was niet de enige blik. De halve klas, vooral het meiden gedeelte draaide zich allemaal om naar Sayuri. “.. Dan wordt je een Jounin. En als je dat hebt behaalt kan je later ook nog aangewezen worden tot Hokage en Sannin.”¯ Sasuke stopte, legde zijn handen achter zijn hoofd terwijl Sayuri nog steeds vooruit keek. “Hey.. Sayuri,”¯ Siste Ino haar kant op. Sayuri draaide haar hoofd. “Issie niet geweldig?”¯ Zei ze toen terwijl ze overduidelijk smolt. Sayurie rolde met haar ogen en keek naar Iruka. “Dat is goed Sasuke. Als je zo doorgaat wordt het examen een eitje voor je.”¯ De bel ging, een typisch voorbeeld van: ‘Gered door de bel’ voor Sayuri. Ze stond op, pakte haar tas op en stapte snel de klas uit, voordat de menigte naar buiten probeerde te komen die rond Sasuke hing. Sayuri keek om zich heen, was Naruto ookal weg? Van buitenaf hoorde ze gegil komen. Snel rende Sayuri naar buiten toe. Wat ze daar zag verbijsterde haar. Naruto hing, ondersteboven, aan een tak en liet mensen schrikken. Snel liep Sayuri op hem af en trok hem met een simpele beweging naar de grond. “Hey! Waar was dat goed voor..”¯ Zei hij terwijl hij zijn dichtgeknepen ogen opende en haar zag staan. “Oh, Sayuri. Jij bent het.”¯ Zei Naruto terwijl hij opstond. “Ja, ik ja. Je laat mensen schrikken. Hoe wil jij ooit je examen haat halen. Ik durf te wedden dat Sasuke Jounin is tegen de tijd dat jij net Genin bent geworden.”¯ Zei ze, overduidelijk geïrriteerd. “Hmpf.”¯ Klonk het enkel van Naruto. Sayuri rolde met haar ogen en draaide zich om, klaar om weg te sprinten. “Sayuri!”¯ Klonk het toen achter haar. Ze keek om, nog geïrriteerder dan net. “Zin om naar Ichiraku te gaan?”¯ Dat waren Naruto’s woorden, zeker weten. “G-..goed.”¯ Zei Sayuri snel om hem niet beledigd te laten voelen. Ze grijnsde een beetje en Naruto kwam op haar af. “Goed dan. Uhm.. ik betaal!”¯ Zei hij toen. Sayuri keek hem vreemd aan. “Weet je het zeker?”¯ Hij knikte op die vraag. Sayuri wendde haar gezicht af en liep toen samen met Naruto richting een klein kraampje; Ichiraku ramen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.