Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Caught in a team I didn't want.. » Chapter two: Is this gonna end here?

Caught in a team I didn't want..

7 jan 2011 - 13:22

743

0

228



Chapter two: Is this gonna end here?

Omdat ik nogal een inspiratie uitbarsting had heb ik hier het tweede hoofstuk voor wie hem wilt lezen. :3 Have fun! :3

Sayuri’s ogen gingen in een keer open, waar was ze? De wereld was wazig, maar naar een paar keer knipperen kon ze alles weer scherp zien. Ze grijnsde toen ze zag wie er in de stoel in slaap was gevallen: Naruto. Sayuri stond op en tikte hem op. “Naruto..”¯ Haar stem klonk duf omdat ze net wakker was. “Naruto..?”¯ Vroeg ze toen, omdat hij niet reageerde op de tik op zijn schouder. “Hey… NARUTO!”¯ Gilde ze toen. Het klonk wat schor, maar hielp wel, meteen stond hij op en keek haar met geschrokken ogen aan. “W-wattes? Waarom heb je me wakker gemaakt.. en waar ben ik?”¯ Zei hij tegen haar. “Je bent in mijn kamer, je bent in slaap gevallen op mijn stoel.. geen idee waarom.”¯ Hij keek haar aan alsof ze een of ander onzin verhaal aan het ophangen was. “Kom op zeg, geloof je me niet? Nouja, nevermind. Ga je snel omkleden, we hebben zo Examens.”¯ Zijn ogen werden groot toen Sayuri het woord examen uitsprak. “Was je het… vergeten?”¯ Vroeg Sayuri toen, een beetje medeleven door haar stem heen. “Iruka-Sensei had het vorige week aangekondigd.. weetje nog?”¯ Hij schudde zijn hoofd en begon deze steeds sneller te schudde. “Nee.. nee! Dat kan niet, Sayuri. Ik heb niet goed geoefend.”¯ Hij keek haar hopeloos aan. Sayrui begon nu ook in paniek te raken, waarom? Geen idee. “Goed, goed. Kleed je zo snel mogelijk om. Dan doe ik dat ook, dan lopen we het samen een keertje door. Omdat jij mij gister op eten hebt getrakteerd.”¯ Sayuri glimlachtte, hij keek haar dankbaar aan en verdween de douche van mijn kamertje in. Sayuri kleedde zich ook snel om en ze waren bijna tegelijk klaar. Naruto iets later.. natuurlijk. “Kom Naruto. We lopen richting school. Onderweg oefenen we nog wat, goed?”¯ Hij grijnsde. “Helemaal goed Sayuri, ik ben je eeuwig dankbaar.”¯ Sayuri giechelde, hij meende het vast niet.

Ik hoorde Naruto diep zuchten toen we voor het school gebouw stonden. “Dit kan je laatste dag zijn Naruto. Zet hem op.”¯ Met de laatste woorden gaf Sayuri hem een klopje op zijn schouder en liep voor hem het gebouw in. Met een brede grijns liep ze richting een lijst. Sayuri Ichi, ze zag haar naam meteen staan. Zij moest na.. Sasuke?! Haar hart begon sneller te kloppen. Probeerde die mensen op school haar te pesten of.. bah. Ze liep naar de rij die voor een lokaal stond. Er kwam net een meisje met witblond haar in een lange staat uit. Ino! Ze had een brede grijns op haar gezicht. “Ik ben een Genin. Ik ben een Genin.”¯ Zei ze vrolijk terwijl ze het gebouw uit liep. “Oh, hay Sayuri. Succes. “ Haar stem klonk ontzettend vrolijk, en naarmate de rij kromp, werd Sayuri zenuwachtiger. Naruto stond achter haar, maar zei geen woord. Het was niet helemaal goed gegaan toen ze alles had uitgelegd en voor gedaan over de Jutsu’s die je gevraagd werden te doen. Hij snapte sommige niet.. dat kon een knel punt worden. Vooral de Clone Jutsu’s vond hij moeilijk. Sayuri zuchtte toen Sasuke, zonder grijns zonder ook maar enige emotie te vertonen het lokaal uit stapte. Of hij het gehaald had kon ze niet vaststellen. Ze stapte het lokaal in en keek gespannen naar een klein bankje waar drie mensen aanzaten. Iruka, die herkende ze wel, evenals de Hokage. Maar.. wie was die man met dat rare wit-grijze haar die daar zat. Ze kende hem niet. Maar hij hoorde er vast bij. “Sayuri Ichi.”¯ Las de stem van Iruka op van een lijst. “We willen zien van jou.. een transformatie Jutsu.”¯ Ik werd stil, die kon ik wel. “Wie.. Wie moet ik worden?”¯ Zei Sayuri stilletjes. De zenuwen knepen haar stem dicht. “Iruka.”¯ Zei de man met het witte haar. Sayuri haalde diep adem. Ze voerde de handsign uit die bij die Jutsu hoorde en transformeerde gemakkelijk in Iruka Sensei. Er kwam een brede grijns op Iruka’s gezicht die Sayuri ook aan het lachen maakte. “Goed dan. Jij mag jezelf een Genin noemen.”¯ Zei hij toen. Sayuri werd weer haar oude zelf en liep met een brede grijns het lokaal uit. Daar stond Naruto nog. Als enige. “Kom op, je kan het.”¯ Grijnsde ze. Naruto liep naar binnen en Sayuri bleef bij de deur luistern. “Naruto Uzumaki.”¯ Hoorde ze Iruka oplezen. “Jij mag.. een Clone Jutsu voor ons uitvoeren!”¯ Zei Iruka toen. Sayuri’s grijns verdween van haar gezicht toen ze het hoorde. Wat nu?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.