Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 53.'Yes.' 'No.'

Morgenrood {afgelopen}

7 jan 2011 - 17:10

327

6

402



53.'Yes.' 'No.'

Haaaay xD! Ik ben weer terug van vakantiee. Het was erg leuk en ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben (gehad) en prettige feestdagen. Dit uis zeg maar een soort van tussen hoofdstuk, dus er gebeurt niet echt veel ofzo...

Titel:

Eindelijk was onze hoop dichtbij. Eindelijk gingen we op weg naar Nahuel en Huilen. Eindelijk konden we weer bijna naar huis. Nog één weekje en dan zou de Volturi komen naar hét veld. Het veld, waar het allemaal gaat gebeuren. Of, eigenlijk niet... Dat hoop ik...
Je kon het wel voelen, dat iedereen een beetje gespannen was. Dat gevoel dat je iemand gaat zien die je al heel lang niet hebt gezien. Of dat je iemand gaat zien die je nog nooit hebt gezien. Die je alleen via contact kent. Dat gevoel heerst er nu.
Anika heeft de hele weg al niks gezegd en Kachri ook niet echt. Alleen Jasper en ik hebben een discussie die eigenlijk helemaal nergens opslaat.
'Jawe-hel!' hield Jasper koppig vol.
'Niet.'
'Wellus.'
'Nietus.'
'Wellus.'
'Nietus.' Kachrir zuchtte tergend. 'Wat maakt het nou uit of Alice teveel shopt.'
'Ja, Jasper, wat maakt het nou uit,' zei ik plagend en porde hem zachtjes in zijn buik. Maar hij was me te snel en schoot nog verder opzij. 'Hé!' riep ik verontwaardigd uit. 'Sorry, schatje, moet je me maar niet plagen,' zei hij grijnzend. Ik grijnsde terug en schoot naar hem toe. Ik sprong lenig op zijn rug en gaf hem een kusje in zijn nek. 'Vind je echt dat ik teveel shop?' fluisterde ik in zijn oor. 'Hmm... Ja,' zei hij quasi bedenkelijk. Ik gaf hem een mep tegen zijn hoofd. Hij begon keihard te lachen en nog sneller te rennen.
'Oké, goed dan, dan blijf ik hier wel zitten.'
'O, god nee! Ik wil geen olifant op m'n rug, ja?' zei hij sarcastisch.
Ik gaf hem nog een mep tegen z'n hoofd. 'Zo zwaar ben ik niet, hoor,' zei ik quasi beledigd.
'Oke, ja, zo zwaar ben je niet, schatje,' lachte hij. 'Goedzo. En shop ik teveel?'
'Nee,' zei hij nog steeds zijn lach inhoudend. Lahcend sprong ik lenig van zijn rug af en pakte zijn hand weer vast.
'Discussie afgesloten?' vroeg Kachiri.
'Discussie afgelopen,' zeiden Jasper en ik tegelijk. We keken elkaar aan en schoten in de lach.


Reacties:

1 2

ilovevampire
ilovevampire zei op 27 juli 2011 - 17:05:
cute
cute
cute so sweet
xxxxxx shauny


wordslover
wordslover zei op 8 jan 2011 - 11:47:
Hahahha,
Geweldig!

Ga maar gauw weer verder

<3


Cullengirl
Cullengirl zei op 7 jan 2011 - 17:53:
<3333333333333


realMe
realMe zei op 7 jan 2011 - 17:17:
whoohoo
tussen stuk of niet, het is grappig..
welles
nietes
welles
nietes
doet me denken aan twee kleine kinderen, haha


JeRiNo
JeRiNo zei op 7 jan 2011 - 17:16:
Leukleukleuk
Het duurde echt lang man!
En jaa, ik lees je verhaal maar ik vergeet de reacties
Dus volgende keer geef je me gewoon een melding, ja?!
Dan krijgt u de reacties er grí¡tis bij, zonder belasting!

Oké, dat was raar.

<3