Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 5

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:35

373

0

246



5

Sorry voor het lange niet schrijven (Ruim een half jaar...) Ik heb hem ondertussen afgeschreven, dus ik dump alles er hier even op...

Pov Uruha
Ik zucht en begin te vertellen. 'Kai en Aoi hebben ruzie...' Reita knikt en we gaan even op de bank zitten. 'We liepen met z'n drieën in de stad. En daar liepen dus ook een jongen en een meisje. Ze waren verliefd op elkaar en dat was te zien ook. Aoi keek naar ze en Kai zag dat. 'Beetje jaloers?' Vroeg hij aan Aoi. Aoi werd echt knalrood en toen begon Kai hem te plagen. 'Aoi is verliefd! Wie is het, Aoi?' Alleen hij wou echt niets zeggen! En toen begon er iets te dagen bij Kai. 'Ben je op mij verliefd? Zeg dat het niet waar is!' Aoi leek ineens twee keer zo klein te worden en Kai ontplofte. Hij rende weg. En toen was Aoi ook ineens weg! Ik ging achter Aoi aan, maar hij was veel sneller en ik werd tegen gehouden door Myv... En that's it...' Vertel ik. Reita kijkt me vol verbazing aan. 'Aoi en Kai?' Ik knik. 'Ja.' Reita zucht en leunt achterover. Kai ploft naast me op de bank. Hij verbergt zijn gezicht in zijn handen. 'Oh god, wat moet ik doen?'

Pov Kai
Smekend kijk ik op naar Reita en Uruha. 'Ach. Jullie weten toch niet in welke situatie ik nu zit. Dit maken jullie gelukkig niet mee.' Mompel ik. Ik merk ineens dat Reita wel heel geïnteresseerd is in zijn neusband. 'Reita?' Vraag ik verbaasd. Hij word echt knalrood. 'Zit jij ook in deze situatie?' 'Nee. Ik zí¡t in zo'n soort situatie als waar Aoi in zit...' Zegt hij en ik kijk hem aan. 'Ik was op Ruki verliefd. Maar ik durfde het niet te zeggen. Toen smste hij dat hij mij superleuk vond. En nu...' Hij zwijgt. Ik kijk hem aan. Vol verbazing. 'Wanneer was dat?' Vraag ik. 'Daarnet. Toen jullie weg waren!' Zegt hij. 'Maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen!' Zeg ik. Uruha kijkt me aan. 'Wat vind jij van hem, dan?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet! Ik weet het echt niet...' 'Denk er maar even over na. Het komt wel goed!' Zegt Reita en ik knik opgelucht. Hij heeft gelijk. Ik denk erover na en dan ga ik met Aoi praten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.