Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 6

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:36

392

0

256



6

Ik vind trouwens dat dit echt een vreselijk verhaal is geworden, ik kan echt veel beter :P [okee, het is ook een van mn eerste fanfict's...]

Pov Aoi
Waarom reageerde Kai nou zo? Waarom kon hij niet normaal reageren? Er word weer op de deur geklopt. 'Aoi, mag ik alsjeblieft binnen komen?' Hoor ik Reita vragen. Ik zucht. 'Goed dan!' Zeg ik en Reita komt de kamer binnen. Hij doet de deur achter zich dicht en loop naar me toe om naast me te aan zitten op het bed. Dat voelt kut hè? Dat je niet weet of diegene die jij leuk vind jou ook leuk vind!' Zegt Reita. Ik kijk hem aan. 'Hij voelt toch niets voor mij!' Zeg ik. Reita kijkt me aan. 'Ik heb net, samen met Uruha, met Kai gepraat. En hij weet niet ofhij je wel of niet leuk ivnd. Hij is nu aan het uitvinden wat hij voor je voelt. Kai heeft ons beloofd dat hij morgen met je gaat praten.' Verteld Reita. Ik kijk hem aan. 'Meen je niet!' Zeg ik vol ongeloof. Reita grijnst. 'Waarom zou ik het niet menen?' Vraagt hij. 'Nou, omdat het nogal ongelofelijk is!' Zeg ik en ik kijk Reita aan. Zonder dat ik weet waarom leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Reita lijkt te schrikken want hij spant zijn hele lichaam aan. 'Waarom doe je dat?' Vraagt hij. Hij is echt gespannen. 'Weet ik niet...' Mompel ik. 'Het voelt wel goed...' Reita kijkt me aan. 'Bij mij voelt het niet goed! Het voelt alsof ik Ruki bedrieg!' Zegt Reita. Ik ga rechtop zitten. 'Ruki? Heb jij met Ruki?' Vraag ik. Reita knikt. Ik kijk een beetje verschrikt. uruha komt binnen. 'Wat is er?' 'Reita heeft net verteld dat hij wat met Ruki heeft!' Zeg ik nog steeds vol verbazing. Uruha grinnikgt. 'Vind je het erg?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Weet niet, k vond Reita ook altijd wel leuk, maar Kai vind ik leuker...' Mompel ik. Reita kijkt me aan. 'Ga maar naar Kai of Uruha toe. Ik heb Ruki al!' Zegt hij. Reita staat op en loopt de kamer uit. De deur vliegt dicht met keen knal. Ik hoor Kai uit zijn kamer komen en aan Reita vragen wat er is. 'NIETS!' Schreeuwt Reita en er knalt weer een deur dicht. Ik kijk Uruha aan. 'Wat heb ik gedaan?' Kreun ik. Uruha kijkt me aan. 'Dat was niet slim van je, Aoi!' Zegt hij. Uruha staat ook op en loopt ook weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.