Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 8

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:37

343

0

237



8

Pov Kai
Ik doe de deur van Ruki's kamer open. 'Uruha! hier zijn ze ook niet!' Roep ik. Uruha komt aangelopen. 'Hoe komt dat dan?' Vraagt hij. 'Soms is Reita toch ook onvindbaar? Misschien hebben ze zich verstopt ofzo...' Zeg ik. Uruha kijkt me aan. 'Maar dan zijn ze onvindbaar! Ze duiken wel weer op. Laat ze maar even...' Zegt hij en ik knik. 'Ja, is goed!' Ik word meegetrokken naar Uruha's kamer. Uruha duwt me op een stoel en zelf ploft hij op zijn bed. 'En nu ga je mij vertellen wat je voor Aoi voelt!' Zegt hij. Hoezo directe vraag? Ik voel me eigenlijk best wel aangevallen nu... Ik kijk hem aan. 'Hoezo?' Uruha kijkt ongemakkelijk uit het raam. 'Uruha?' Zeg ik ook ongemakkelijk. Hij kijkt me aan. 'vind je... Vind je...' Stamel ik. Hij bloost. 'Ik denk eigenlijk niet dat ik Aoi leuk vind. Je hebt geluk!' Zeg ik en ik glimlach naar hem. Uruha kijkt me geschokt aan. 'Je denkt toch niet dat ik Aoi leuk vind?' Zegt hij. 'Wie anders?' Zeg ik. Hij kijkt me aan. Een blik die dwars door me heen boort. Een blik die zoveel bij me losmaakt. Al zo lang! Uruha staat op. Ik volg zijn voorbeeld en sta ook op. Uruha loopt op me af en hij duwt me tegen de muur. Ik kan geen kant meer op. Wat is hij van plan? Ineens drukt hij zijn lippen op de mijne. Dí¡t dus! Wat er dan gebeurd is gewoon bijna niet te beschrijven! Een warm tintelend gevoel trekt door mijn hele lichaam heen. Urua heeft zijn armen om mijn nek gelegd. Ik leg mijn armen achter zijn rug langs en trek hem dichter naar me toe. Ik voel zijn tong tegen mijn gesloten lippen. Ik open ze. Uruha's tong vnd de mijne en samen spelen ze een spelletje. Wow, dit gevoel is echt geweldig. Dit wil ik nooit meer kwijt raken. De jongen in mijn armen ook niet. Dit moet zo. Dit hoort zo. En niet anders! Maar toch mis ik er iets in...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.