Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 9

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:38

364

0

255



9

Pov Uruha

Wat zal Aoi nu wel niet verdrietig zijn! Dat ik voor zijn neus Kai heb weggenomen. Daar sta ik dan. Zoenend met één van mijn beste vrienden. Zoenend met Kai... Hij is ook gewoon mooi. Altijd al gevonden. Maar... Uruha ook... Hij vind mij dus ook leuk. Kai beëindigd de zoen en kijkt me aan. 'Dit hoort zo.' Fluisterd hij. 'I'm yours!' Fluister ik. Kai glimlacht. 'I'm yours too...' Oké. Geef toe. Het klinkt heel grappig als Japanners Engels praten, maargoed. Ik ben nu helemaal gelukkig. 'Ik neem aan dat we nu verkering hebben?' Vraag ik blozend. Kai glimlacht en hij kust me weer. 'Goed antwoord?' Vraagt hij en ik glimlach. 'Tuurlijk!' Maar dan betrekt Kai's gezicht. 'Wat zal Aoi ervan zeggen?' Ik glimlach. 'Ach, je hebt mij nu toch?' Zeg ik en Kai knikt. 'Ja. Inderdaad. Het maakt niet uit.' Zegt hij en ik word geknuffeld. Kai kijkt me aan. Hij straalt allemaal geluk uit. Ik weet zeker dat ik dat ook doe. 'Zullenmaar naar de woonkamer gaan?' Stel ik uiteindelijk voor. Kai knikt. 'Even kijken of Ruki en Reita alweer boven water zijn!' Grinnikt hij. Ik knikop achter Kai aan. Reita ligt inderdaad op de bank. 'Hé, Reita, waar was jij dan daarnet?' Vraag ik. 'Ik was even weg. Waarheen doet er niet toe, maar ik ben nu weer terug, zoals je ziet!' Zegt hij met een enorme grijns. 'Ik zie het, ja! Waar is Ruki dan?' Vraag ik. Reita wijst naar buiten. 'Roken!' Zegt hij. Reita staat ook op en sloft naar buiten. Ik loop met hem mee. Kai ploft op de bank en zet de tv aan. Ik weet dat hij niet rookt. En dat hij daarmee de enige is. Mij maakt het niet uit. Het is zijn beslissing. 'heb je met Kai gepraat?' Vraagt Reita als we buiten zijn. Ik knik. 'Zo kun je het wel noemen, ja!' Ruki en Reita kijken me aan. 'En?' Ik zwijg en kijk ze aan. 'Hij vind Aoi niet leuk...' Zeg ik. Ruki kijkt me aan. 'Er zit een maar achter?' Ik zwijg en kijk ze weer aan. Ruki en Reita kijken me afwachtend aan. Ik durf nog even niets te zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.