Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 11

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:39

410

0

244



11

Pov Miyavi

Ik loop achter Ruki aan naar de woonkamer. Deze jongens zijn echt mijn familie en ik vind Kai al heel lang leuk. 'Myv-san!' Roept Kai als ik binnen kom. 'Kai-san!' Lach ik en ik omhels Kai. hij heeft echt geen idee van wat ik nu voel! Ineens word ik uit mijn gedachtes gesleurd en meegenomen naar Kai's slaapkamer. Ik kijk op. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Ik moet even met je praten...' Zegt Kai. Ik kijk hem peinzend aan en ga op een stoel zitten. Kai ploft op zijn bed neer. 'Myv. Luister. Ik zit met een probleem en ik hoop dat je me niet gaat haten nu. Maar het is nu dus dat ik jou echt hartstikke leuk vind, maar ik ben nu net samen met Uruha!' Kai zwijgt en hij kijkt me aan. 'Kai. Het is jamer dat je nu met Uruha hebt, want ik vind jou ook heel erg leuk!' Zeg ik. Op dat moment gaat de deur open en komt Ruki met Uruha binnen. 'Kai. Uruha heeft even wat tegen je te zeggen.' Zegt Ruki Kai knikt en Uruha staart naar zijn voeten. 'Kai. Ik vind je een superlieve en leuke jongen, maar ik vind Aoi ook heel leuk. Ik denk eigenlijk dat ik Aoi leuker vind en ik wil jou niet bedriegen of aan het lijntje houden...' Zegt Uruha. Kai knikt. 'Ik snap je. Ik heb precies hetzelfde maar dan met Myv...' Zegt Kai. Ik kijk hem aan en Kai glimlacht. Uruha mompelt zacht: 'Sorry Kai, maar ik maak het weer uit...' Ruki glimlacht en hij gaat weer weg, samen met Uruha. Ik spring op en duik op Kai. Ik geef hem overal kusjes. Kai lacht, maar hij kijkt ook even verdrietig. 'Wat is er?' Vraag ik bezorgd. 'Ik vind het gewoon... Ja... Het is gewoon raar. Het ene moment vraagt Uruha me en denk ik dat ik nooit meer anders wil. Maar dat is nu weer uit en heb ik jou...' Zegt Kai. Ik kijk hem aan. 'Je hebt wel gelijk, ja. Maar je moet doen wat je zelf wilt. Als je mog niet wil, dan zal ik dat accepteren en zal ik op je wachten...' Zeg ik tegen Kai. Hij kijkt me aan. 'Nee.' Zegt hij. 'Ik wil jou. Nu!' Ik grijns. 'Waarom had ik dat al verwacht?' Grijns ik. Kai kijkt me aan. 'Om jou!' Zegt hij. Ik voel me gelukkig. Eindelijk heb ik wat ik al heel lang wil!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.