Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 13

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:40

424

0

273



13

Pov Reita
Ruki komt uit de keuken gesloft en ploft met een ‘big smile’ in een stoel. Ik kijk hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. ‘Wat heb je gedaan?’ Vraag ik dan. Ruki grijnst nog meer. ‘Nou, ik ben eerst met Uruha langs Kai gegaan, en toen hebben ze het allebei uitgemaakt. En toen heb ik Uruha bij Aoi gedumpt. Myv is bij Kai!’ Verteld hij en ik schiet in de lach. ‘Jonk, jij bent echt geweldig!’ Ruki lacht. Ik ga languit op de bank liggen. Ruki staat op en tilt mijn hoofd op en hij gaat zitten. Mijn hoofd legt hij op zijn benen. Ik glimlach en Ruki aait door mijn haar. Ik ben zo gelukkig nu! Wauw. Genietend sluit ik mijn ogen. Ik hoor Ruki lachen en dan voel ik twee zachte lippen op mijn voorhoofd. Ruki fluistert in mijn oor: ‘Ik hou van je!’ Ik open mijn ogen en knuffel Ruki. ‘Ik bedenk me net wat. Je zei dat Myv bij Kai is?’ Vraag ik dan. Hij knikt. ‘Ja, Ik dek dat ik al weet wat er aan de hand is…’ Zegt hij en gelijk snap ik het. Ze zijn verliefd op elkaar. Wauw. Myv en Kai. Nooit verwacht! Genietend van dit moment sluit ik weer mijn ogen. Het is helemaal stil in het huis. Ik zucht. Ik ben zo blij met Ruki! Ik doe mijn ogen open en ik kijk Ruki aan. Hij kijkt vertedert naar me. ‘Ik had dit nooit verwacht!’ Zeg ik en Ruki knikt. ‘Ja, klopt. Ik ook niet. Maar toch gebeurde het en ik ben er zó blij mee!’ Zegt hij en ik glimlach. Ik kijk naar hem en hij kijkt op mij neer. Voorzichtig veegt hij wat haren van mijn gezicht af. Nu mag ik dan eindelijk zeggen dat hij van mij is! Even denk ik aan Uruha, Aoi, Kai en Myv. Vandaag is er echt zó veel gebeurd! Allemaal dingen die ik totaal niet verwacht had. Ik hijs me ens overeind en ik kijk even op de klok. Het is al wel 11 uur ’s avonds! Ineens merk ik dat ik ook wel erg moe ben… Ik kijk even naar Ruki. ‘Ik ga naar bed!’ Mompel ik. Ruki knikt. ‘Ja, ik ook!’ Zegt hij en we staan op. Ik loop richting mijn kamer, die tussen die van Ruki en Kai in zit. Ik geef Ruki een kus en dan ga ik mijn kamer in. Snel kruip ik in bed en ga ik liggen. Ik word helemaal blij als ik denk aan wat er vandaag gebeurd is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.