Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 14

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:41

420

0

257



14

Pov Uruha
Ik kijk Aoi aan. ‘Ik ga naar bed!’ Zeg ik. Aoi knikt. ‘Ik ook.’ Zegt hij en voorzichtig geeft hij me een kus. Ik loop naar mijn eigen kamer. Snel ga ik in bed liggen en ik doe mijn ogen gelijk dicht. Ik probeer te slapen, maar dat lukt niet omdat ik nog veel te vol zit van wat er vandaag is gebeurd. Dan gaat de deur zachtjes open en komt Aoi binnen. ‘Mag ik bij jou komen liggen?’ Vraagt hij zachtjes. Ik knik. ‘Ja, tuurlijk!’ Zeg ik. Ik heb een tweepersoons bed, dus dat past wel. Aoi kruipt in mijn bed en gaat dan dicht tegen me aan liggen. Zijn arm legt hij over mijn schouders en hij gaat zacht met zijn hand over mijn rug. Ik voel me gelijk tot rust komen. Het laatste wat ik nog merk zijn twee zachte lippen op die van mij en dan val ik in slaap. De volgende ochtend word ik wakker van herrie op de gang. Ruki is opgestaan, en dat is goed te horen. Luid zingend loopt hij door de gang. Aoi slaapt nog. OP dit moment erger ik me echt even aan Ruki, maar verder is hij wel een toffe gast. Hij en Reita zijn zo lief samen! Aoi ligt heel schattig te slapen. Dat hij niet wakker word van Ruki’s herrie! Zo te horen is hij nu de vaatwasser aan het uitpakken. Ook met veel lawaai. Ik blijf rustig liggen, hoewel ik nu met plezier Ruki zijn hersenen wil inslaan! Ja, dat denk ik dus over een bandlid! Ineens word het gezang luider en vliegt de kamerdeur open. ‘Wakker worden, tortelduifjes!’ Roept Ruki en hij komt binnen met een dienblad. ‘De ontbijt op bed service is er!’ Roept hij en ik kan het niet laten om te lachen. Het klinkt wel maf. Aoi word wakker. ‘Wat is er aan de hand?’ Mompelt hij. Ruki grijnst. ‘Ruki’s ontbijt op bed service is aanwezig!’ Roept hij en hij zet het dienblad naast me neer. ‘Eet smakelijk!’ Roept hij en hij is weer weg. ‘Hij is maf!’ Grinnikt Aoi en ik lach. ‘ja, en wel erg tof!’ Grinnik ik en ik pak voorzichtig het dienblad. Luid zingend gaat Ruki nu naar Kai en Myv. Ik lach als ik Kai Ruki hoor uitschelden. Ruki trekt zich er niets van aan. En zo te horen word er, nog zingend, een dienblad met eten bij het bed gelegd en de deur knalt dicht. Aoi en ik hebben het gevolgd en we lachen hard.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.