Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » American Idiot [AF] » Jesus Of Suburbia: Tales From Anther Broken Home

American Idiot [AF]

8 jan 2011 - 14:53

331

1

204



Jesus Of Suburbia: Tales From Anther Broken Home

To live and not to breathe
Is to die In tragedy
To run, to run away
To find what you believe
And I leave behind
This hurricane of fucking lies

I lost my faith to this
This town that don't exist
So I run
I run away
To the light of masochist
And I leave behind
This hurricane of fucking lies
And I walked this line
A million and one fucking times
But not this time

I don't feel any shame
I won't apologize

When there ain't nowhere you can go
Running away from pain
When you've been victimized
Tales from another broken home

You're leaving
You're leaving
You're leaving
Ah you're leaving home

Ben was er nu ook. Samen met zijn vrienden, die er ook best wel emo uitzagen. Als Jhonnie nu iemand zou slaan of ruzie met iemand zocht, stond waarschijnlijk niemand achter hem.
"Hey, we horen net dat je die rooie gast een stomp heb gegeven! Hij ging toen zeker naar z'n moedertje toe?" zei Ben en nam een slok bier. Hij was weldegelijk dronken. " Ja... Hij kan naar zijn moedertje rennen..." "Hou op." zei Jhonnie. "Maar jij kan dat niet, hè?" zei Ben. "Altijd huilen om je vadertje die dood is... Huilen is voor watjes, Jhonnie!" zei hij. De rest lachte. Zoals altijd. Jhonnie balde zijn vuisten. Hij voelde dat hij zich openkrabde door dat. Het intresseerde hem niet. Over een seconde zou hij losbasten, wegrennen, een beter leven opzoeken.
"HOU JULLIE KOPPEN EENS! JULLIE ZIJN MIJN VRIENDEN NIET! JULLIE ZIJN GEWOON EENSTELLETKE KLOOTZAKKEN DIE VEILIGHEID ZOEKEN BIJ MIJ! MAAR NIET DAT IK JULLIE WAT INTRESSEERT, NEE TUURLIJK NIET!" schreeuwde Jhonnie. "Nou, ik heb goed nieuws. Ik ga weg. Ik ben deze stad spuugzat en jullie ook. Iedereen zal blij zijn zonder mij. Iedereen zal na een aantal dagen mij vergeten en een gewoon leven leiden." grijnsde hij gemeen."Als ik mijn rug naar jullie heb gedraaid, zal ik niet meer terugdraaien. Dat beloof ik. Laters, motherfuckers." Na zijn middelvinger naar zijn groep te hebben opgestoken rende hij weg. Eerst naar huis om nog wat spullen te pakken, en dan zou hij vrij zijn.


Reacties:


Soulmate
Soulmate zei op 9 jan 2011 - 15:05:
Go Jhonnie!