Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » I'm a Witch! you a human, That is never going to work..(9)

reclame:D

2 okt 2008 - 10:57

1393

0

255



I'm a Witch! you a human, That is never going to work..(9)

meeting the boys:

Na een paar seconden ging het raam open en zag ik Freddie om zich heen kijken. Maar hij had al snel door dat ik aan de regenpijp hing dus ging hij aan de kant zodat ik door het raam kon klimmen. Toen kwam naar een paar minuten en nog een paar luiden gilletjes eindelijk Star door het raam. En toen ook Calypso.

Ik; Eey Freddie, ik dacht ik zal je aanstaande maar meenemen en ook nog een groentje zodat het feest kon beginnen.

Freddie; Owja en wie is mijn aanstaande wel niet dan?

Ik; Tja dat weet je wel ^^ Prince Charming.

Freddie; owja Tom komt dadelijk ook nog maar hij neem nog meer mensen mee. Zijn broer en 2 vrienden zei hij.

Ik; Oow is goed joh ik hoop dat we niet ongelegen komen?

Freddie; Jullie nooit.

Ik; Ik voel me vereerd hoor meneertje.

Star die stond al heel de tijd met open mond te kijken.

Ik; Star, Wazzup?

Star; Moira, ik weet dat je uit Schotland komt maar als je hem niet herkent dan ben je een beetje raar.

Ik; Tja ik kan er niks aan doen dat ik raar ben.

Calypso; Maar WIE is hij dan?

Ik; Freddie moet je ons iets vertellen? Zit je bij de geheime dienst? Zou cool zijn

Freddie; Nee ik zit niet bij de geheime dienst zoiets kan alleen jij bedenken. En ik wou het je vertellen weet je nog? Ik zou dit weekend langs komen maar je bent nu hier en niet thuis.

Ik; SHIT dat is waar ook.

Freddie; Whahaha egt leuk is dat altijd weer met jou, je maakt van alles een drama.

Ik; Nee hoor maar ik was het echt vergeten en als je nou morgen zou komen was ik niet eens thuis dus had ik je voor niets laten komen.

Freddie; Tja.

Calypso; Maar wat is er nou?



Calypso Pov;

Ik; maar wat is er nou?

Freddie; Nou….uhm…..ik ben een soort van……………uhm………..OKE ik ben de kroonprins van Engeland. Iedereen weet het behalve jij en Moira en Tom trouwens ook niet.

Ik; En waarom had je dat dan niet verteld.

Freddie; Omdat ik wou weten wat je….uhm… nou ja uhm…. Ik wou weten wat jij voor me zou voelen Calypso, maar zonder dat je wist dat ik een kroonprins ben. En ik wou dat jullie mij behandelde als normale mensen.

Ik; Dus jij wilt weten wat ik van je vindt? Ook zonder dat je kroonprins bent voel ik hetzelfde voor je hoor.

Freddie; En wat voel je dan?

Ik; Dat kan ik je alleen maar laten voelen/zien.

Freddie; uhm……..oke.

Ik liep naar hem toe en ik stond nog maar een paar centimeter van hem vandaan en ik bracht mijn hoofd dichter bij de zijne en plaatste mijn lippen op zijn zachte, lekker smakende lippen. Ze smaakte naar chocolade.



Freddie Pov;

YESSS…ze voelde hetzelfde voor mij als ik voor haar voelde, ze had nu gewoon haar lippen op mijn lippen geplaatst. Ze waren zacht maar hadden een vreemde smaak het proefde naar… Kipnuggets. Whahaha ze hadden weer kipnuggets te eten gekregen. Maar ze was gewoon perfect en het was egt verwonderlijk dat dit nu gebeurden

ik duwde mijn tong zachtjes tegen haar lippen, die ze gewillig opende. ik speelde een beetje met haar tong tot er opeens werd gekucht. Calypso deinsde een beetje naar achteren zodat ik wel moest stoppen met zoenen. Maar ik wou nog niet stoppen het mocht van mij apart voor altijd doorgaan. Maar toch keek ik maar om wie er in de deuropening stond. Het was Tom, met nog een paar gasten. Ik hoorde Moira giechelend tegen Calypso zeggen; En hoe was het tongschermen? Beter dan normaal schermen^^?

Calypso; uhm……. Geen commentaar

Moira; nouwwww

Ook Star Giechelde.

Ik; Hee Jongens.

Tom die wiebelde verschrikkelijk met zijn Wenkbrauwen terwijl die binnen kwam.

De rest van de jongens waren heel serieus rond aan het kijken.

wat zou ik toch graag een moord doen om weer te gaan “tongschermen”¯ met Calypso

Tom; Hee Freds, Calypso, Moira en onbekend meisje.

Moira; Hee gast, wie zijn dat?

Soms had Moira echt niet normaal veel lef, en soms was ze egt vreselijk bitchie, dat was meestal als ze iemand kende. Maar ik ben blij dat ik haar niet als vijand heb. Ze is samen met haar vrienden de meest populaire meiden van het Sint-Augusstinus.Als je Moira, Calypso of Caroo had versierd en iets met ze had dan was je een van de meest populairste jongen van het Eades maar tot nu toe was het nog haast niemand gelukt.

Tom; Dit is Bill mijn 2-ling broer *wijst naar een jongen met lang rechtstaand zwart haar* en dat is Gustav *wijst naar jongen met blond kort haar* en dan heb je nog Georg * wijst naar jongen met langer, steil bruin haar*


Meeting Maisa Sister of Moira

Hee, ik ben Maisa. Ik ben 17 jaar oud. Ik ben de dochter van Hunter Nial en Morgan Rowlands, en het Zusje van Moira Nial. Ik en mijn vader hebben een hele tijd in Engeland gewoond. En zijn 2 dagen geleden op 4 september naar Schotland gegaan omdat papa zo graag wou kijken of Morgan (zijn vrouw en mijn Moeder) nog leefde. Hij en ik waren bijna omgekomen in een storm op zee maar papa had nog net op tijd een spreuk kunnen uitspreken zodat we het zouden overleven. We hebben heel veel mensen zien omkomen maar wij en nog een vader met een Dochter hebben het overleefd. Sinds de storm hebben we heel veel contact met die vader en de dochter en is zij mijn beste vriendin geworden. De dochter heet Star. Ze zit op het Sint-Augusstinus, Ja ze zit op dezelfde school als Moira. Alleen Star is een buitenbeentje, alleen maar omdat ze een neef heeft die in Japan woont en die beroemd is maar dat ze weinig contact heeft met hem en omdat ze geen mega huis heeft met een zwembad.

Maar ik heb gehoord dat haar neef zaterdag avond naar haar thuis kwam en dan mocht hij maandag een dag mee naar haar school. En hij zou misschien wel de hele week blijven maar dat lag eraan of hij tijd genoeg had. Maar ze moest wel op het Sint-Augusstinus blijven en dan zou hij naar haar toe komen.


Meeting Star

Hee ik ben star, ik ben 17 jaar oud en woon in Engeland. Ik zit op het Sint-Augusstinus.

Hoe ik eruit zie? Ik heb lang zwart haar en een kleine piercing net boven mijn lip.

Mischien kennen jullie mijn neef Uruha wel? Inderdaad hij speelt gitaar in de band Gazette, jeweetwel die japanse rock band. Maar als je hem niet kent maakt dat niet uit want je leert hem wel kennen. Want hij komt maandag naar het Sint-Augusstinus. Als uitzondering omdat hij voor de rest van het jaar in Japan zit en hij niet langer dan een week kan blijven. Dus mischien blijft hij een hele week op het Sint-Augusstinus maar Heeel mischien ook wel langer maar dat zal wel niet. Maar ik kan niet wachten tot het maandag is want dan wordt het echt mega cool als hij er is.

Mijn beste vriendin Maisa kennen jullie mischien al mischien ook niet. Ze is echt een schat van een meid en een betere vriendin kan je je niet wensen want ze is top en steunt je overal in

Maar ik denk dat jullie nu wel weer genoeg weten over mij. Ow.. even ter informatie ik ben een heks een halfbloed want mijn moeder is een heks en mijn vader niet. En hoe ik maisa heb leren kennen ? dat is een lang verhaal. Ik denk dat maisa dat al heeft uitgelegd.

Groetjes en XxX van Mij, Star


Meeting Vanessa

Hee, ik ben vanessa miacelo

ben 16 jaartjes oud en verhuist van spanje naar schotland!!!

ik ga vanaf maandag naar het Sint-Augusstinus een dameskostschool ik ben ook wezen kijken op het Sint-Portia.

Sint-Portia.ik vond het maar een enge school maar jah back to point of vieuw!!!

weet je,ik heb een 2 ling zus,anastasia,ze is cool,alleen ze is niet zoals ik.

ben een beetje appart.

whaha,ik heb 2 piercings,1 in mijn tong,1 in mijn wenkbrauw.

ik heb ook een tatoo:berepootjes net boven mijn shirtjes uit(als ik hempjes aan heb)

heb nog geen vriendje en ik hoef dr ook geen(denk ik)!

ik heb een liefe kat:tiger!!!

Maar ik ben dus anders dan mijn 2-ling zus ik weet niet wat het is maar ik heb rare oren en er gebeuren heel veel rare dingen.

Maarja ik hoop dat als ik naar het Sint-Augusstinus ga dat allemaal ophoud.

Nu weten jullie denk ik wel genoeg ofniet? Zo niet dan kan je altijd vragen stellen.





gemaakt door:

LizzzXxX

http://www.quizlet.nl/serie/10245/-ik-ben-een-heks--maar-wat-ben-jij-th/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.