Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Love Between A Fairy and A Vampire » Meet Lydia

Love Between A Fairy and A Vampire

9 jan 2011 - 11:42

187

0

279



Meet Lydia

[img]http://i56.tinypic.com/23m4dvc.jpg[/img]

Hallow lieve mensjes! Mijn naam is Lydia, of hoe veel elfen me noemen: Ly. Ja, je hebt goed gelezen, elfen. Ik ben namelijk niet van de aarde, maar van het magische elfenland Lilousia. Maar erg vrolijk is het er niet, sinds de nieuwe, evil, koningin er is komen wonen. Dat is de grootste reden dat ik verhuis naar de echte wereld, naar het spannende wereld. Maar verder ben ik 248 jaar oud, maar mijn lichaam is 17 jaar oud, als elfje verjaar je namelijk niet, wat best wel handig is. Mijn haar is blond en mijn ogen, ja mijn ogen, daar hoor je later meer over.
Mijn hobbies zijn: lezen, schrijven, niets doen en rondvliegen. Dat laatste kan ik binnenkort niet meer doen, aangezien ik naar de aarde vertrek. Naar een klein plaatsje genaamd: Forks. Mijn grotere zus Lucille met het idee kwam was ik gelijk helemaal door het dolle heen, maar dat ben ik wel vaker. Lucille zegt ook dat ik nooit echt serieus ben, maar als het er eenmaal op aankomt ben ik dat wel hoor!
Nou, dit was eigenlijk alles wat je van me moet weten,

Adios!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.