Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Love Between A Fairy and A Vampire » Meet Lucille

Love Between A Fairy and A Vampire

9 jan 2011 - 11:43

198

0

171



Meet Lucille

[img]http://i53.tinypic.com/2l51ro.jpg[/img]

Haay daar! Ik ben Lucille, maar meestal vertel ik mensen dat ze me Luc of Luci mogen noemen. Die vind ik namelijk zelf echt leuker dan zo'n oude naam die je bijna nooit meer hoort. Ehm...zoals Lydia jullie al heeft verteld zijn wij elfen, iets wat we tegen niemand mogen zeggen. Maar Lydia is niet héél erg voorzichtig,op de vorige school was ze tijdens gym opeens gaan vliegen toen ze een basketbal wou dunken! Kun je nagaan hoeveel moeite het kostte om ervoor te zorgen dat ze niet als gek werd afgeschilderd.
Dingen die ik graag doen zijn: zingen, dansen, lezen, schrijven en andere dingen.
Voor iedereen die het wel denkt: Ik heb Lydia niet mee gesleurd naar Forks! Ze wou het zelf en ik dacht in het begin zelfs: dat gaat echt niets worden! Waarschijnlijk krijg ik wel gelijk, we moeten het alleen afwachten.
Mijn haar is lang, tot aan het midden van mijn rug, en is donkerbruin. Meestal steek ik het een beetje slordig op of doe ik het in een staart. Los heb ik het bijna nooit, want dan hang dat haar maar in je ogen.
Nu weten jullie best wel veel over mij, dus

See ya!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.