Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » American Idiot [AF] » Extraordinary Girl

American Idiot [AF]

9 jan 2011 - 15:55

509

1

189



Extraordinary Girl

wow. alleen maar beschrijving.

She's an Extraordinary girl
In an ordinary world
And she cant seem to get away

He lacks the courage in his mind
Like a child left behind
Like a pet left in the rain

She's all alone again
Wiping the tears from her eyes
Some days he feels like dying
She gets so sick of crying

She sees the mirror of herself
And image she wants to sell
To anyone willing to buy

He steals the image in her kiss
From her hearts apocalypse
From the one called whatsername

She's all alone again
Wiping the tears from her eyes
Some days he feels like dying
She gets so sick of crying

She's all alone again
Wiping the tears from her eyes
Some days he feels like dying
Some days he's not worth trying
Now that they're both up on it
She gets so sick of crying

She's an Extraordinary girl
An Extraordinary girl
An Extraordinary girl
An Extraordinary girl

Er is een maand verstreken sinds Jhonnie bij Whatsernamame had ingetrokken. Hij was er niet echt op vooruit gegaan. Hij had nog steeds geen werk en zat met de kas ook wat krapjes.
Jimmy zorgde dat hij zich beter voelde. Hij kwam elke dag wat drugs brengen. Hij had Whatsername verteld van Jimmy. Saint Jimmy. Het leek alsof ze Jimmy maar vaag vond. Of ze hem niet toppie vond.
Misschien was dat ook zo. Ze keek altijd raar op als ik met Jimmy zat te praten. Het leek net alsof zij hem niet zag. Of misschien niet wilde zien.
Niet dat Jimmy veel tijd had om bij te kletsen. Hij moest altijd heel gauw weg.
Whatsername had uitgevogeld dat Jimmy een drugsdealer was. Eerst had ze zich ingehouden, maar was daarna ook aan de drugs geraakt. Net als Jhonnie. Als ze stoned waren, kwam Jimmy altijd binnen. Jhonnie vond het raar. Was het toeval dat hij steeds weer terug kwam op hetzelfde tijdstip? Het kon bijna niet. Maar het maakte Jhonnie niets uit.
Jhonnie voelde zich beter als hij snoof. En als Jimmy weer novacaine bij zich had. Dan wilde Whatsername ook wel wat hebben.

Maar de laatste weken ging het niet goed tussen Whatsername en Jhonnie. Jhonnie moest toegeven, dat hij niet meer het blije gevoel kreeg als hij aan de drugs zat. En sinds Jimmy niet meer komt aanlopen met novacaine,is Whatsername de intressse in het gesnuif verloren. Ze hadden voortdurend ruzie. Soms voelde Jhonnie alsof er een deel van hem doodging. Hij had niet meer de intresse gehad om een baan te vinden.
Soms ging Jhonnie naar buiten. Hangen op de straat. En als hij dan weer terug kwam, had ze rode ogen en uitgelopen mascara.
Whatsername zag er niet meer uit zoals vroeger. Ze had een verveelder gezicht en had ook nergens zin meer in. Ze negeerde Jhonnie voortdurend. Soms leek het alsof ze haar spiegelbeeld wilde verkopen, omdat ze er zo verschrikkelijk uitzag.
Jhonnie zei altijd dat hij van haar hield, dat ze anders was dan de rest. Maar hij hield eigenlijk meer van Jimmy. Hij zou hem altijd boven haar kiezen. Gelukkig had ze het nooit gevraagd. Hij hield niet meer zo heel veel van haar.
En zij misschien ook niet van hem.


Reacties:


MarissBlack
MarissBlack zei op 10 jan 2011 - 14:35:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat zielig... aan de drugs en je vriendin vint je niet lief... das zielig