Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen] » Chapter Thirteen

Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen]

10 jan 2011 - 13:59

519

2

269



Chapter Thirteen

Nummer 13. We gaan hard. Ik ben al begonnen met het vervolgverhaal, die ik nog op quizlet moet gaan zetten... Die komt, natuurlijk, hier ook, dus jullie kunnen dan nog weer lekker verder lezen :D *blijheid*

Eindelijk komen we in de volgende plaats aan waar we een concert gaan geven. We hebben weer eerst twee dagen vrij. Ik kijk Joyce en Stella aan. ‘Weet je wat wij al veel te lang niet gedaan hebben?’ Ze schudden allebei hun hoofd. ‘Nee, weten we niet!’ Zegt Joyce. ‘Shoppen!’ Roep ik vrolijk. Marinde komt ook gelijk aangerend en staat op en neer te springen. ‘Ja! Shoppen, shoppen, shoppen!’ We lachen allemaal en pakken snel een koffer om die in onze hotelkamers te dumpen. Helaas voor mij zijn Dan en Keith niet vergeten dat Alex en ik bij elkaar moeten, en we krijgen de sleutel van een kamer in handen gedrukt. Ik zucht en slof naar de lift. Stella staat daar ook al te wachten, zij heeft het geluk dat ze met Zack op een kamer zit. Hij is in ieder geval nog wel aardig. Gaskarth slaat alles. Egoïstisch, arrogant en niet uit te staan!

Eindelijk gaan we met z’n vieren de stad in. ‘Wat willen jullie kopen?’ Vraag ik nieuwsgierig. Stella kijkt bedenkelijk. ‘Zie ik nog wel!’ Lacht ze dan. Ik knik. ‘Ik ga op schoenen jacht!’ Joyce schiet gelijk in de lach. ‘Heb je daar nog niet genoeg van, dan?’ Ik schud mijn hoofd. ‘Nee.’ Zeg ik beslist en ik neem ze snel mee een schoenenwinkel in. Marinde kijkt rond. ‘Hier vind je toch niets leuks?’ Mompelt ze. Ik kijk heel even rond en schud mijn hoofd dan. ‘Nee, dat klopt. Vind ik ook niet. Volgende winkel!’ Zeg ik vrolijk en we lopen weer door. Winkel in, winkel uit. Alle vier een andere smaak. Geweldig! In iedere winkel zie ik wel wat leuks, maar ik weet dat ik op mijn geld moet letten. Ik mag alleen even rondkijken, en nog niet teveel kopen.

Na een hele dag door de stad sjouwen gaan we maar weer eens terug naar het hotel. Natuurlijk zit Alex er weer heerlijk sociaal bij, en is wéér een spelletje aan het doen op zijn iPhone. ‘Kan dat niet anders?’ Zeg ik, terwijl ik wat spullen bij elkaar grabbel om in bad te gaan. ‘Ik ga eerst in bad!’ Zegt Alex dan. ‘Oh, dacht het niet, hoor!’ Zeg ik snel en ik wil een sprintje trekken naar de badkamer. Alex vliegt overeind, rent snel naar de deur van de badkamer toe, en komt daar tegelijk aan met mij. Snel en handig duw ik hem weg en ik schiet de badkamer in. Ik trek de deur dicht en ik hoor Alex vloeken. ‘Sorry, heren gaan voor, als de dames zijn geweest!’ Zeg ik lachend en ik draai de deur op slot om eens lekker in de jacuzzi te gaan liggen die weer in ons hotel zit. Ik laat me in het warme water zakken en ik zucht eens. Wat is dit leven toch heerlijk! Alleen dat gedoe met Alex zit me nog dwars, en nog altijd spookt dat ene zinnetje door mijn hoofd. Heeft Stella gelijk? Ik zucht eens. Ach, jongens… ik zoek nu eigenlijk meer een vriend, niet in de zin van liefde, maar van vriendschap. Hoewel… misschien heb ik die al gevonden, in Zack…


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 9 feb 2011 - 17:55:
Mehehe, vechten om de jacuzzi! Wieeee!
en daar laat ik het bij zitten, behalve dat ik nog even moet melden dat Remembering Sunday nog steeds op staat <3


xEmma
xEmma zei op 13 jan 2011 - 17:46:
Ik reageer kort en laat, want ik ben ziek *snif*

Néé, ze heeft Zack niet gevonden als vriend, niet in de zin van liefde, maar van vriendschap, want ze gaat lekker met hem trouwen [ja, waarom er een heel verhaal om lullen als het ook zo simpel kan x)]
Zack is cuwl ^^
Of anders trouwt zij niet met Zack, dan trouw ik wel met hem. Dan vind ik het goed.

Snel verder<3
xx