Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Kingdom Hearts!! » Chapter 1: het begin

Kingdom Hearts!!

21 jan 2011 - 7:26

698

1

389



Chapter 1: het begin

In een groot donker bos net buiten Hollow Bastion was een grote groep Pikachu en Raichu.
Ergens onder een grote holle boom woonde een familie Pikachu met twee jonge Pichu.
Een van de Pichu was een jongen met een kuifje op zijn kleine koppie en het andere was zijn zusje met een gespleten oor.
Ze speelde in het bos en rende achter elkaar aan.
“pichu!, riep het jongetje.
Maar zijn zusje bleef staan en spitste haar oren.
Toen zagen ze beide twee schaduwen uit de bosjes glippen en richting de groep rennen.
“Pika, pikachu!, riep zijn moeder en kwam hun kant oprennen.(“jullie moeten hier weg!,”¯)
“pichu?, vroeg het zusje(waarom?)
Maar haar broertje greep haar bij haar pootje en rende direct met een vaart het bos uit.
Hun moeder rende erachter aan maar de Mightyena haalde haar in en sloegen haar tegen een boom knock out.
Toen hoorde ze de vertrouwde stem van hun vader die hun probeerde te beschermen wat wel bijna lukte want de twee kwamen ongedeerd uit het bos maar echter hun vader en moeder waren verdwenen.
Het zusje begon toen te huilen en het broertje ook.
Ze waren op het strand beland.
Tranen drupte op het zand en hoorde nog meer stemmen.
Het waren de stemmen van mensen en ze verstopte zich gauw in een doos.
Opeens had het broertje een idee.
“Pichu, pichu, zei het broertje met wild zwaaiende armen.(waarom zoeken we geen baasjes die ons willen adopteren.)
“pichu, zei het zusje en tranen rolde over haar wangetjes.
Opeens stak er een storm op en de twee kleine Pichu’s zaten gevangen in de doos.
De doos werd de zee ingeblazen en de twee kleintjes zaten als ratten in de val.
“pi-,‘ het zusje klampte zich vast aan haar broertje maar ineens stopte het schudde en vielen ze uit de doos.
Ze hoorde stemmen van mensenkinderen en zagen drie kleine jongetjes spelen op het strand.
“Riku, moeten we niet naar huis? Het is erg donker, zei een jongetje met bruin haar en een wit shirt aan.
“ben je soms bang,Sora?, Hoor je dat Roxas, je broertje is een schijter net als jij!, zei Riku uitdagend.
“houd je mond jij, sukkel, piepte Roxas en sprong overeind.
Maar Sora had zich omgedraaid en had de twee kleine Pichu gezien en de twee kleintjes waren de dichtstbijzijnde bosjes in gerend.
Terwijl Roxas en Riku ruzie maakte sloop Sora weg van zijn broer en vriend.
Hij kroop op zijn knieën door de struiken en vond de Pichu.
“pi-‘ en het broertje ging voor zijn zusje staan.
En vonkte en waarschuwde dat Sora niet dichterbij moesten komen.
“het is goed, kleintje, zei Sora en glimlachte vriendelijk.
Pichu ogen vulde zich met tranen en liep naar Sora toe en reikte naar hem.
“kom maar, het is goed, zei Sora en stak zijn hand naar zijn zusje.
Ze liep naar hem toe en stapte op iets zachts.
“spearow!, en een Spearow vloog uit de bosjes.
“rennen!, riep Sora en liep met de twee Pichu snel de bosjes uit.
De Spearow bleef hun volgen.
Het zusje viel en dreigde te worden aangevallen en Sora rende terug terwijl hij zijn zusje beschermde tegen de scherpe klauwen van de Spearow.
Roxas hoorde het rumoer dat van Sora en Spearow vandaan kwam.
Sora joeg hem weg met zijn houtenzwaard maar er kwamen steeds meer Spearow bij en uit eindelijk raakte een van hen Sora zo hard dat hij tegen de grond knalde.
“Pichu!, riep het broertje kwaad en vonkte toen als een gek.
“huh?, zei Sora en zag dat Pichu op de Spearow afrende en een Thunderbolt uitvoerde zonder enkel probleem.
“Pichu, zei Pichu en rende bezorgd naar Sora.
“je joeg ze zonder enkele moeite weg, kleintje, zei Sora en Pichu glimlachte naar hem.
Hij tilde hem op en toen begonnen ze te lachen.
“Pi, lachte Pichu en vonkte en gaf Sora perongeluk een schok waardoor hij op de grond viel.
“ik noem jou…Sparky, ja, Sparky, is wel goed, zei Sora en Sparky begon hem toen te likken en kopjes te geven als een kat.
Sora lachte en keek toen naar zijn zusje.
“ik weet wel bij wie jij kan, zei Sora en tilde haar op en liep naar zijn broer en vriend.
“gaat alles wel oke?, vroeg Roxas ongerust en zag toen dat Sora een Pichu in zijn handen had.
“Pichu?, zei Pichu en keek Sora veel betekend aan die knikte.
“huh, haha, hey kleintje, zei Roxas toen Pichu in zijn armen sprong.
“vanaf nu heet jij, Suki……………


Reacties:


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 10 jan 2011 - 21:43:
Hé, dit komt me bekend voor(toen Ash zijn Pikachu kreeg en moest vluchten voor de Spearow)... Je laat zo te zien per ongeluk een paar woorden weg, wat het lezen een beetje moeilijker maakt... Maar het is wel leuk hoe je kan zien wat de Pokémon allemaal zeggen