Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Kingdom Hearts!! » Chapter 2: de vier vrienden en hun vlot!!!

Kingdom Hearts!!

21 jan 2011 - 7:28

663

0

347



Chapter 2: de vier vrienden en hun vlot!!!

Een jongen van een jaar of 13 schrok wakker.
“Sora, jij luie donder, word eens wakker!, riep een luide meisjesstem.
“Waaahhh!, Kairi, wil je me niet zo laten schrikken!, riep Sora nijdig.
Kairi grinnikte en Sora krabbelde overeind.
“ik wist dat je hier zou liggen met die luie kont van je, zei Kairi droog en plofte op het hoopje zand neer.
Sparky werd wakker van het lawaai en spitste zijn oren.
“laat mijn kont erbuiten wil je, zei Sora en rekte zich uit.
Kairi grinnikte en Sora sloeg zijn hand voor zijn gezicht.
“zo dus jullie zitten hier, zei een jongen met zilvergrijze haren die Riku heette.
Er stond een grote Raichu achter hem met brede poten en stevig postuur.
Hij was veel donkerder oranje en had licht gele wangen.
Verder had hij een gespleten staart en een pony over zijn oog en zijn naam was Sparks.
Sparky rende naar Sora toe en sprong op zijn schouder.
Sparky was echter geen Pichu meer maar een Pikachu en erg gegroeid toen hij voor het eerst bij Sora kwam.
Hij is niet zo groot als een gemiddelde Pikachu. Sparky was heel identiek, hij kon van kleinsaf aan veel goeie moves gebruiken. Verder had Sparky een ketting om zijn smalle nek de ketting die hij om had,had tie gekregen van Sora en verder had hij donkerblauwe ogen en een pony dat eindigde bij zijn linkeroor.
“waar is mijn broertje?, vroeg Sora die had opgemerkt dat zijn tweelingbroer er niet bij was.
“die is bij de vlot met Yuki en Suki, antwoordde Riku en gaf hem een stapel planken die erg zwaar waren en waardoor Sora zijn evenwicht verloor.
“dankje, Riku, zei Sora geërgerd en liep langzaam achter Kairi aan.
Toen Sora als laatste arriveerde gooide hij de planken neer.
“Sora, waar zat je?, vroeg Roxas met een doordringende blik.
“ergens, antwoordde Sora kortaf.
Roxas schudde vermoeid zijn hoofd en plofte neer.
“zo nu mag jij de rest afmaken met Kairi, zei Riku met brede grijns.
“Waaaaaaaat!, bulderde Sora en een paar vogels vlogen uit schrik van hun nesten.
“trouwens het heeft geen eens zin meer, zei Kairi en wees op de horloge die Riku omhad.
“nou en, laten we het gewoon doen dan zijn we van hem ook af, zei Sora nijdig en pakte tenslotte een plank begon met timmeren aan hun zelfgemaakte vlot.
Sparky, Yuki en Suki hielpen met spijkers aangeven.
Toen aan de horizon een goudgele gloed te zien was stopte Sora en Kairi en plofte neer.
Ze hadden haast de hele middag lopen sjouwen en trekken en hun vingers waren bont en blauw.
“Riku kan maar beter oppassen met wat hij zegt, gromde Sora boos en wreef over zijn pijnlijke hand.
“Sora, kalm aan, zei Kairi en plofte naast hem neer.
Sparky en Suki waren doodop van het helpen en lagen over elkaar heen Suki bovenop.
Suki was altijd nog een Pichu gebleven en Sora en Roxas wisten niet waarom ze nog een Pichu was maar kennelijk maakte het Suki helemaal niet uit.
Sparky nam zijn broederschap heel serieus en waste haar ook als het nodig was.
Roxas kwam aangelopen met iets in zijn handen.
“wat is dat?, vroeg Sora achterdochtig.
“niets dat je kan bewijzen, zei Roxas nonchalant.
“ja, vast, zei Sora en keek opzettelijk de andere kant op.
“jongens, ik en Yuki gaan alvast naar huis ben doodmoe, zei Kairi en stond op met Yuki in haar armen.
“oke, zeiden Sora en Roxas tegelijk en Sora werd knalrood toen hij haar aankeek.
“Sora is verliefd!!, riep Riku zo onverwachts dat Sora van de tak afrolde en onderste boven op zijn hoofd viel.
Roxas en Riku lagen dubbel van het lachen toen Sora nijdig overeind kwam met allemaal takjes in zijn haar.
“jij vuile…gromde Sora en klom over de boom heen maar Riku gooide iets dat op een ster leek en kreeg het tegen zijn hoofd aan.
“Pika, zei Sparky bezorgd en likte over zijn gezicht.
“what the heck, is dit voor ding!, riep Sora vol verachting en hield de ster of wat het ook was in de lucht.
“dat is een Paopu vrucht die kan je delen met Kairi en dan zijn jullie voor eeuwig samen, oftewel het brengt geluk, zei Riku met een brede grijns.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.