Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » DNAngel » ¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen} » Good Intentions Unheard ¤12¤

¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen}

26 maart 2011 - 19:45

619

1

259



Good Intentions Unheard ¤12¤

Heb je eindelijk goede bedoelingen, wil niemand ze horen

En je denkt dat ze dat gewoon goed gaan vinden? Kom op Daisuke! Je reputatie is nog slechter dan de mijne! Ze laten jou echt niet meehelpen op de open dag!’ zei Dark, en hij had wel een punt…
kan me niks schelen! Ik ga het proberen!’ antwoordde Daisuke en hij liep verder naar huis.
Alles is veel te ver uit de hand gelopen, Riku.. zelfs Risa….. ze zijn gewond geraakt omdat ik ze niet kon beschermen, nog steeds niet! Ik was toch juist verandert om mijn vrienden te beschermen? Waar ben ik mee bezig! Ik heb zelfs Satoshi zijn leven verpest! Niet dat hij mijn beste vriend nou is, maar dit wou ik hem ook niet aandoen…
Daisuke zuchtte en schopte tegen een steentje aan, hij zou vroeg naar bed gaan vanavond!

‘Ben thuis!’ schreeuwde Daisuke toen hij weer thuis was, een gemompeld: “welkom terug”ť was te horen vanuit de keuken en Daisuke zuchtte nogmaals en liep de keuken in, ‘Hé mam, wat eten we? Ik rammel!’ probeerde Daisuke, hij had al zo lang niet meer normaal tegen zijn moeder gepraat, hij was bang voor haar reactie, bang dat ze boos zou worden maar vooral bang dat ze hem zou negeren, zoals hij zo vaak bij haar had gedaan…
‘Ik heb vandaag macaroni met kaas gemaakt, ik hoop dat je het lekker vind want er zit extra kaas door!’ zei de moeder van Daisuke en ze zette een dampende pan op tafel.
Daisuke staarde haar aan, het was alsof er nooit iets was gebeurd! Ze deed alsof hij nooit was verandert en altijd de aardige Daisuke was gebleven!
Daisuke beet op zijn lip om te zorgen dat hij niet per ongeluk een traantje zou laten en ging zitten, hij had echt een geweldige moeder!
Zijn moeder zag dit maar maakte geen aanstalten om hem te troosten, hij kon zichzelf prima redden, en zodra ze zou gaan moederen was de kans groot dat het weer fout zou gaan.
Ze glimlachte in haarzelf en schepte neuriend het eten op waarna ze opa riep en ging zitten.

Onder het eten werd het nogal stil, maar de stilte was niet zoals gewoonlijk onaangenaam, Daisuke genoot ervan, zelfs Dark besloot om even zijn mond te houden voor een keer.
Na het eten ruimde Daisuke de tafel niet af maar vertrok naar boven, het was dan wel weekend, maar hij had nog veel dingen te doen.
‘Hé Dark, ben je nog wakker?’ vroeg hij en hij hoorde een “Hum”ť van Dark dat hij hem had gehoord.
‘Ik heb een idee voor die open dag, wil je horen?’ ‘Zegt u het maar’ was het antwoord en Daisuke plofte neer op zijn bed.
‘Een casino, mensen kunnen gokken, op wat simpele spelletjes natuurlijk, en het geld dat word verdient gebruiken we om die muur te repareren!’ legde Daisuke uit.
Weetje, dat is best een goed idee Daisuke! Als je dat uitwerkt denken ze er misschien nog over om je te laten helpen…

Zo gezegd, zo gedaan. Daisuke probeerde het gehele weekend zijn “Casino”ť plan uit te werken en die maandag besloot hij het voor te leggen aan zijn mentor.
‘Meneer,’ begon Daisuke terwijl hij de gymzaal inliep, zijn mentor keek al ontevreden zodra Daisuke binnenkwam. ‘Ik denk dat jij mij niks meer te zeggen hebt Daisuke’ begon zijn mentor, het verhaal van de vernielde muur had snel zijn ronde gedaan door de school en de mentor van Daisuke vond blijkbaar dat 3 weken nablijven niet lang genoeg was voor Daisuke.
Daisuke voelde de woede al opwellen, die maanden pestkopje spelen hadden hem erger verandert dan hij graag zou geloven.
Hij moest nu volhouden, hij moest zijn mentor vertellen van zijn plan. Maar die ogen van hem, ze waren neerbuigend, ‘Waarom kijkt hij zo naar me!?’ Vroeg Daisuke aan Dark terwijl hij zijn vuisten balde….


Reacties:


BAM
BAM zei op 26 maart 2011 - 20:05:
nou zeg !!

Dai Dai Doet zijn best hoor !!


ow, en de moeder van Daisuke heet: Emiko. zijn opa heet Daiki en zijn vader weet ik zo niet meer