Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » DNAngel » ¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen} » A Little Change, Goes A Long Way ¤13¤

¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen}

26 maart 2011 - 19:47

632

1

253



A Little Change, Goes A Long Way ¤13¤

Voor een moeder die haar zoon uit elkaar heeft zien vallen, zijn 2 woorden genoeg om haar gerust te stellen

DAISUKE!’ Schreeuwde Dark, ‘Je waagt het niet! Als je nu je controle verliest is er geen weg meer terug!
Nog steeds hoorde Dark het innerlijke conflict, slaan, of niet slaan, hij moest iets anders verzinnen, ineens wist hij het, ‘Wie moet Riku beschermen als jij de hele dag in het nablijflokaal zit!?’ Daisuke kalmeerde zo snel dat het bijna leek alsof hij nooit boos was geweest en hij ademde diep in, ‘Als wat ik zeg u niet bevalt, geeft u me dan gerust nog 3 weken extra nablijven, maar ik moet dit zeggen!’ zei Daisuke vastbesloten terwijl hij zijn gebalde vuisten weer liet ontspannen. Zijn mentor leek hierdoor verrast want het duurde een paar seconden voor hij antwoord gaf, ‘Klinkt prima, maar probeer niks uit te halen want ik laat je schorsen!’ zei hij bijna grommend en Daisuke knikte.

De mentor van Daisuke was aangenaam verbaasd door Daisuke zijn initiatief om het geld terug te verdienen met de open dag en had hem toegestaan om samen met de toneelclub kostuums en decor in elkaar te gaan zetten voor het casino.
Het werd al snel het grootste project voor de open dag en vele klassen waren overdonderd door het uitgebreide plan van de klas, niemand wist echter wie het idee had bedacht.
Daisuke was dan ook niet van plan het ze te vertellen, het leek ze beter als mensen dachten dat hij het niet had bedacht, anders zou hij teveel aandacht krijgen.

De open dag naderde snel en zelfs zijn moeder kon merken dat Daisuke het druk had, missies waren beperkt tot een minimum en Dark had in 2 weken tijd nog maar 1 keer iets hoeven stelen.
Maarja, hoewel Daisuke dit niet erg vond, verveelde Dark zich ondertussen te pletter…

Oh kom op Daisuke! Er is niemand in de buurt! Laat me nou één keer los!’ smeekte Dark voor de zoveelste keer die avond, Daisuke liep naar huis in het donker, hij kwam net bij Theo vandaan waar hij had verteld hoe het plan verliep en hem had bedankt voor het advies.
Nee! Dan ga je alleen maar weer onrust zaaien en laat je mijn lichaam niet meer rusten tot het 6 uur is! Dan kom ik nooit voor 9 uur mijn bed uit!’ was Daisuke zijn felle antwoord, morgen was de open dag en hij moest op tijd op school zijn om alles klaar te zetten voor het Casino. Hij ging dagelijks naar de decor-club en keek blij toe terwijl hij zag dat alles bij elkaar kwam, het decor was precies zoals een echt casino en de goktafels waren geleend van een andere toneelvereniging. Ze hadden zelfs pakken gemaakt voor de mensen die aan het grootse project meededen.
Je weet dat ik je de hele avond wakker zal houden als je me er niet uitlaat!’ dreigde Dark. ‘Krijg de klere Dark!’ schreeuwde Daisuke nu hardop, een paar mensen die bij hem in de buurt stonden keken vreemd naar hem maar durfden niks te zeggen, bang voor zijn woede-uitbarstingen.
Daisuke keek schaapachtig naar de mensen en krabde zichzelf achter zijn hoofd waarna hij snel doorliep naar huis waardoor de mensen nog vreemder keken.
Eenmaal thuis liep Daisuke recht door naar de keuken waar hij zijn moeder vond, ‘Mam!’ schreeuwde hij tegen haar waardoor zijn moeder hem schichtig aankeek, ze dacht overduidelijk dat hij woedend was.
Daisuke ademde diep in en verlaagde zijn stem, ‘Zeg alsjeblieft tegen die klote Dark dat hij zijn bek houdt zodat ik kan slapen vannacht? Morgen is de open dag!’
Zijn moeder zette grote ogen op en opende twijfelachtig haar mond, ‘Dark, laat Daisuke slapen, Daisuke, let op je woorden!’ volgde automatisch en ze sloeg geschrokken haar hand voor haar mond. Een vurige uitbarsting van Daisuke verwachtend.
Daisuke keek zijn moeder aan en opende zijn mond, ‘Sorry mam’ en hij liep naar boven, zijn moeder in blije tranen achterlatend.


Reacties:


BAM
BAM zei op 26 maart 2011 - 20:09:
yay

Dai Dai is terug