Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 53. 3 juli 2010, nacht

Our own Humanoid world

11 jan 2011 - 20:03

941

6

590



53. 3 juli 2010, nacht

Jorinde her point of view
Iedereen was nu gaan slapen. Ik en Andreas hadden de zetels tegen elkaar geschoven en waren daar op gaan liggen.
Zouden Bill en Mak echt seks hebben vannacht? vroeg ik.
Hmm, als ze dat zouden doen, dan horen we dat wel tot hier, grinnikte Andreas. Ik kroop wat dichter tegen hem aan.
Zouden we een geheime camera in Bill zijn slaapkamer hangen zodat we zijn kop kunnen filmen, grinnikte ik.
Joor, ik wil niet weten hoe mijn beste vriend kijkt als hij klaarkomt, zuchtte Andreas.
Maar dat zou toch kei grappig zijn, grinnikte ik. Andreas schudde zijn hoofd.
Ga nu maar slapen jij, zei hij voor hij me nog een zoen gaf.
Oké.

Bill his point of view
Tosca, plies, wil je bij Tom slapen! smeekte ik. Het scheelde niet veel of ik was op mijn knieën gegaan.
Jij wilt seks hé, grinnikte Tosca.
Nee, maar, aaah, bitte!
Het is al goed, lachte Tosca. Ze gaf me een schouderklopje.
Film je hoofd als je klaarkomt, lachte ze. Ik schudde mijn hoofd en ging mijn eigen slaapkamer in. Ik zwierde mijn pyjama uit en kroop langs Makbule.
Hallo schoonheid, fluisterde ik zwoel in Makbule haar oor.
Bill?
Nee ik ben de kerstman, zuchtte ik droog. Makbule gaf me een por in mijn ribben.
Oeh, waar is je pyjama? vroeg ze.
Weg, grinnikte ik. Ik kroop weer uit bed en begon kaarsjes aan te steken.
Wat ben je van plan? vroeg Makbule.
Niets, grijnsde ik.
Billa Kaulitz, niet nu, zuchtte Makbule.
Maar, ik heb condooms? zei ik met een pruillip terwijl ik een handvol uit mijn nachtkastje viste. Makbule lachte. En nam er één af. Ze bekeek de verpakking aandachtig en trok me dan dichter.
Laat me eens zien wat je kunt, tijger, grijnsde Makbule. Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen.

Tom his point of view.
Hoi, zei Tosca toen ze langs me op bed sprong. Ik trok een wenkbrauw op.
Heb je aan Bill toegegeven? vroeg ik verbaasd.
Hij keek zo zielig, grinnikte Tosca.
Ah, ik weet precies hoe hij je aankeek, zuchtte ik. Tosca nam het tijdschrift dat ik aan het lezen was uit mijn handen.
Precies wat ik dacht, een tijdschrift over autos, zuchtte ze. Ik keek onschuldig.
Je hele blog gaat over niets anders dan gelul over autos, zei Tosca.
Dus? zei ik.
Dat is niet sexy, zei Tosca kalm terwijl ze mijn tijdschrift weer terug gaf.
Wat is dan wel sexy volgens jou? vroeg ik.
Stiekeme fotos van je bandleden nemen en die erop zetten, grijnsde Tosca.
Is dat een hint? vroeg ik. Tosca gniffelde.
Nu kunnen we beter Bill en Mak niet storen, een andere nacht, gniffelde ze.
Zijn ze bezig? vroeg ik nieuwsgierig.
We kunnen eens gaan luisteren?
Kom, grinnikte ik. Binnen twee seconden stond ik aan de deur van Bill en Mak met Tosca langs me.
Kun je iets zien? vroeg Tosca. Ik keek door het sleutelgat.
Ik zie gewoon vage bewegingen, zei ik.
Zijn ze echt bezig?
Kijk dan even zelf.
Tosca nam nu mijn plaats in en ging kijken.
Ieuw, ze zijn echt wel bezig, laten we hen niet langer storen, zei ze. Ik knikte en volgde haar weer naar mijn kamer. Tosca liet zich met een plof op het bed vallen.
Je hebt wel een leuke tattoo daar op je rug, mompelde ik. Tosca grijnsde.
Sexy, toch? Ik knikte.
Héél sexy.
Wees niet zo sarcastisch, dat kwetst mijn gevoelens, zei Tosca over dramatisch. Ik trok een wenkbrauw op.
Ga niet zo veel met Bill op, hij doet ook altijd zo melodramatisch, zuchtte ik. Tosca gaf me een boks.
Waarom heb je eigenlijk mij op je rug laten tatoeëren? vroeg ik nog steeds met opgetrokken wenkbrauw.
Ben je echt zo dom? zuchtte Tosca. Ze trok haar trui weer uit. Gott, ik moet iets voor mijn ding houden. Ze is zo vreselijk sexy.
Cause you are my hero! zei ze.
Eh, ja, natuurlijk. Ik was even totaal afgeleid door de schoonheid.
Hij was wel pijnlijk, zei Tosca. Ze trok haar trui weer aan en kroop nu langs me in bed. Ze sloeg de dekens over zich heen.
Slaapwel, zei ze kalm en deed het nachtlampje uit. Ik staarde voor me uit in het donker.
Ik realiseerde me nu dat ik nog lang moest wachten op seks met haar. Verdorie. Als het aan mij lag hadden we nu een leuk partijtje. Ik liet een overdreven zucht en trok dan ook maar de lakens over mij heen.
Wat is er Tomi? vroeg Tosca.
Niets, zei ik.
Jaja, dat zal wel, whats up?
Niets. Tosca grinnikte.
Ik weet het al, je bent jaloers op Bill.
Nee!
Tuurlijk wel, hij heeft eerder seks met zijn vriendin dan jij.
Ik ben absoluut niet jaloers op Bill.
Echt wel, anders zou je me niet zo bekeken hebben toen ik mijn trui weer uit trok.
Niet!
Geef nu toch gewoon toe!
Nee!
Ach Tom, je zal nog lang mogen wachten op seks met mij hoor, grinnikte Tosca.
Ik maakte een paar kwade geluidjes en draaide me toen om met mijn rug naar haar toe.
Ze heeft waarschijnlijk nog eens gelijk ook nog.

Jorinde her point of view.
andi? vroeg ik. Ik schudde Andreas eens flink door elkaar.
Hmm? murmelde hij.
Ze zijn bezig, fluisterde ik.
Ja en? zuchtte hij. Ik schudde mijn hoofd. Hij begreep er ook niets van.
Laat maar liefje, dat is te hoog gegrepen voor jou, grinnikte ik.
Huh?
Bill is nu niet meer maagd en Mak niet, glimlachte ik. Andreas begon breed te grijnzen.
Eindelijk!
Uhu.
Werd wel eens tijd, zei Andreas. Ik knikte.
20 en nog maagd, grinnikte Andreas.
Ik ben ook nog maagd hoor, mompelde ik.
Maar jij bent nog geen 20, merkte Andreas op.
19, dat ligt wel kort in de buurt hoor, ga je me vanaf 13 september ook uitlachen dat ik nog maagd ben dan? vroeg ik verontwaardigd.
Nee want tegen dan ben je geen maagd meer, zei Andreas kalm.
Ja, maarwat?
Andreas begon luid te lachen.
Meen je het? vroeg ik.
Wie weet


Reacties:

1 2

JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 12 jan 2011 - 18:47:
Haha, iedereen heeft seks behalve Tom ><
Das pas tegen zijn imago in.

Snel verder !
<3


Melleke
Melleke zei op 12 jan 2011 - 11:08:
Schitterend !

snel verden doen
<3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 12 jan 2011 - 7:36:
Oh Tosca is zó vreselijk gemeen. XD
Zooo leuk.
Iloveeit<3


dreamerangel
dreamerangel zei op 11 jan 2011 - 20:57:
XD
hilarisch!!!!!!!
Tom heeft hier echt de pest aan XD


VERDER! <33


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 11 jan 2011 - 20:46:
ow ow verder nog :x