Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » twilight vs ... xP » hoofdstuk 1 :p

twilight vs ... xP

12 jan 2011 - 16:47

698

0

258



hoofdstuk 1 :p

Na morgenrood.
~renesmee~

Na dat de volturi was vertrokken werd alles rustig en vredig thuis.
Hoewel mijn ouders zich nog een hele tijd zorgen maakte om het feit dat ik er snel als iemand van 17 zal uitzien. maar na een tijdje was dat ook niet meer. vandaag is het mijn 7de verjaardag en ik zie en uit als iemand van 17. Ik vind het echt geweldig want nu mag ik eindelijk mee naar school met mijn familie. Al gaan de meeste wel naar de hoge school. Maar ja.

Vandaag is mijn verjaardag en morgen mijn eerste dag school.

“RENESMEE!!”¯ mam riep me al voor de 3de keer. Nu begon ze echt bood te klinken.
“Ja mam, 5 minuten. Snel aankleden.”¯ Ik sprong uit mijn bed en liep naar mijn grote kast die tante Alice vol had gepropt met mijn favoriet kleren.
Ik koos voor mijn nieuw mini rokje met een topje met bloemetjes op. Ik deed mijn haar snel bij elkaar en rende naar beneden.
“dat duurde lang zeg”¯ zei mam toen ik beneden kwam. “ je vader gaat je outfit niet goed vinden dat weet je toch?”¯
“tis mijn verjaardag en ik vindt het mooi.”¯ Ik lachte en rende toen naar buiten naar het grote huis waar de rest van mijn familie was.
Ik had al kunnen denken dat Alice een feestje zou georganiseerd hebben want dat was het liefste wat ze deed.
Binnen was alles versiert met slingers en ballonnen in verschillende kleuren.
“happy birthday!!”¯ riepen ze allemaal te gelijk.
“Nessie, wat heb je nu weer aan?”¯ zei pap.
“edward stop met zeuren.”¯ Zei Alice toen ze naar me toe kwam met een pakje in haar handen. “hier, maak open.het is van mij en Jasper.”¯ Ze gaf me het pakje. En zat een grote strik rond. Ik deed het snel open.
Het was een ketting met het familie teken van de Cullens er aan.
“Oh, Danke Alice, Jasper!!”¯ ik gaf ze snel allebei een knuffel.
Het volgende kadootje kwam van carlisle en Esme. Het was een nieuwe GSM.
“dankje carlisle en esme. Echt geweldig!”¯ ik noemde ze bijna nooit oma en opa want dat klonk zo oud en zo zagen ze er niet uit. Ik gaf ze snel een zoen en ging dan verder met het volgende kadootje.
Emmett gaf me het al aan.
Het was een Ipod.
“ je andere staat al vol muziek van Edward. Dus dacht ik dat je wel een kon gebruiken om goede muziek op de zetten.”¯ Lachte emmett. Ik keek hem lachend boos aan. “ zijn muziek is echt geweldig!”¯ ik lachte naar pap. “ zet er maar op wat je leuk vind nessie”¯ Zei Rose lachend toen ze emmett een stomp gaf.
Daarna kreeg ik het kado van mijn ouders. Het was klein en raar ingepakt. Ik deed het open en zag dat er een sleutel in zat.
“voor wat is dit?”¯ vroeg ik aan mam.
“ je bent oud genoeg om zelf naar school te rijden en dan moet je toch ook zelf een auto hebben.”¯ Antwoordde mij pap.
Ik lachte breed. Ik besprong mijn ouders en gaf ze een geweldige knuffel.
“dankje,dankje,dankje,…”¯ ik was heel blij.
“maak snel Jacobs en Charlies kado’s open dan kan je er naar gaan kijken.
“oke”¯ lachte ik.
Mam gaf me het kadootje van charlie.
Het was een fototoestel.
“ wil je opa bedanken als je hem ziet?”¯ vroeg ik aan mam.
“misschien kan je er morgen na school eens heen rijden en het er zelf tegen zeggen.”¯ Mam lachte.
“nu mijn”¯ riep Jacob. “ ik heb al tot laatste moeten wachten”¯ hij lachte zijn breedde glimlach toen hij me mijn kadootje gaf.
Ik maakte het open.
“WAAAW”¯ het was een armbandje met een houte wolfje en hartje aan.
Mam had bijna dezelfde bedacht ik mij ineens.
“zelf gemaakt”¯ zei Jacob.
Ik gaf hem een dikke knuffel.
“dankje Jacob, het is echt prachtig.”¯ Ik meende het met heel mijn hard.
“kom ga nu maar naar die nieuwe auto van jou kijken. Ik ben ook wel benieuwt”¯ zei Jacob.
We liepen met zen allen naar de garage. Daar stond onder een groot laken mijn nieuwe auto. Zo snel als ik kom trok ik het zijl er af.
“WOW! Een porche Carrera GT! Geweldig!”¯
Ik bedankte iedereen nog eens voor de kadoos en ging daarna met Jacob naar het kleine huisje van mijn ouders. Ik wou alles klaar hebben voor morgen


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.