Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 28: hey babe!

Tell me why! (jonas brothers)

14 jan 2011 - 19:18

256

3

233



deel 28: hey babe!

Joe pov:
‘Ga je lekker?’ Hoorde ik opeens achter me. Het was Nick. Ik draaide me boos om. ‘wat kom jij hier doen?’ vroeg ik een beetje kwaad. ‘ik kwam alleen effe zeggen dat wij gaan eten. Maar het zag ernaar uit dat jullie het een beetje druk hadden’ zei Nick met een grote grijns op z’n gezicht. Ik keek Nick boos aan. ‘oh, oh’ zei hij om vervolgens er als een speer vandoor te rennen. Als een gek rende ik erachteraan. ‘ik krijg jouw wel’ riep ik.

Jennifer pov:
‘Joe, blijf hier’ hoorde ik Sascha roepen. ‘laat ze maar even, het zijn jongens, die horen elkaar een beetje op te focken’ zei ik lachend terwijl we langzaam richting de lift liepen. Het was een tijdje aangenaam stil. Ook in de lift zeiden we niks tegen elkaar. Toen we op de juiste verdieping aankwamen en ik uit de lift stapte bleef Sascha staan. Ze was diep in gedachte. ‘Sas? Kom je?’ Ze werd opgewekt uit haar gedachten. ‘ja, ja’ ik kom en ze liep snel de lift uit. We liepen langzaam naar het restaurant, waar de jongens helemaal buiten adem op ons stonden te wachten. Joe rende op Sascha af, waardoor ze bijna omviel. Ik liep maar door naar Nick. Hij sloeg z’n armen om me heen. ‘hey, babe’ fluisterde hij in m’n oor. Ik keek hem verbaasd aan ‘Sinds wanneer noem jij me babe?’ ‘sinds nu’ was het enige wat hij zie, voor hij m’n hand pakte en me mee naar binnen trok om te gaan eten.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 15 jan 2011 - 19:14:
Nou, ik ben blij dat ik weer een hoofdstukje kon lezen . Ik ben benieuwd naar het volgende .
Melding?
xxxx


Cullengirl
Cullengirl zei op 14 jan 2011 - 19:22:
okee..

dit is neit eerlijk! nu wil ik weten wat er mis gaat, aan gezien jij zegt dat het spannender word -aa-

Snel verderr! <33


Cullengirl
Cullengirl zei op 14 jan 2011 - 19:22:
okee..

dit is neit eerlijk! nu wil ik weten wat er mis gaat, aan gezien jij zegt dat het spannender word -aa-

Snel verderr! <33