Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » I have a handicap.. SO WHAT?! »My story«

reclame:D

2 okt 2008 - 11:00

355

0

177



I have a handicap.. SO WHAT?! »My story«

Het begon twee/drie jaar geleden. Er werd kanker in mijn ene been ontdekt en het was ernstig. Ze moesten me direct helpen zodat het niet zou uitzaaien. Een week na het onderzoek lag ik in het ziekenhuis en had ik mijn eerste chemokuur gehad. Ik zit toen die tijd in de 3e klas. Ik ben dat jaar blijven zitten en heb bij het nieuwe school ook een half jaar gemist. Het ging weer wat beter met mij, maar ik zat nog wel in een rolstoel. Ze hadden gezegd dat ik waarschijnlijk niet meer kon lopen. Dat sloeg als een bom op me in en ben daaronder ook depresief geweest. Maar ik zag in dat het leven gewoon door ging en dat ik blij moest zijn dat ik nog onder de mensen was van wie ik hield. De kanker was wel weg hadden ze geconstateert. Een last ging van mijn schouders af. Ik zat gewoon zowat dat schooljaar ook nog thuis en maakte thuis mijn huiswerk + dat er een leraar langs kwam zodat ik proefwerken enzo kon maken. Zo ging ik dit jaar wel over en kwam ik in mijn eind jaar. Op een dag moesten we voor controle en werden er testjes gedaan. Mijn been reageerde op bepaalde dingen en ze hadden hoop dat ik weer kon gaan lopen. Het waar ik nooit op had gerekend zou mischien wel uitkomen. Ik volg deze therapie nog steeds en ga ook weer gewoon naar school. Op krukken.. dat is niet echt een pretje en vooral niet de mensen die het leuk vinden je er mee voor schut te zetten..



Ik zal me voorstellen ik ben Sanne en ben op dit moment 16 jaar. Dit was een kort verhaal over mijn leven. Zoals jullie kunnen lezen heb ik vele nare dingen in mijn leven meegemaakt in mijn leven en ben ik dus lichtelijk gehandicapt vanwege mijn been. Omdat die niet helemaal goed functioneert, maar het gaat steeds beter! Mijn verhaal zal ik verder vertellen in de volgende delen die in deze serie zullen verschijnen. Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen en de tijd nemen het te lezen.


gemaakt door:

Nouszie

http://www.quizlet.nl/serie/14171/i-have-a-handicap-so-what/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.