Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Kingdom Hearts!! » Chapter 5: ontrafeling van de Heartless!!!

Kingdom Hearts!!

14 jan 2011 - 21:52

1821

0

390



Chapter 5: ontrafeling van de Heartless!!!

“geen gezeur neem die jongen mee, zei Yuffie bazig en Roxas probeerde zelf Sora op te tillen maar schreeuwde het uit toen hij zijn voet verzette.
“Pichu!, riep Suki en waarschuwde hem dat hij moest blijven zitten.
Sora deed zijn loodzware ogen open en voelde dat hij op een zacht bed lag.
“w-waar ben ik?, Kairi, ben jij dat?, vroeg Sora versuft en zag het gezicht van Kairi voor zich zweven?
“Kairi? Ik ben de grote ninja Yuffie!, zei een opgewekte meisjesstem.
En Sora schrok op uit zijn gedachten.
“waar is die creep?, vroeg Sora en kwam overeind en het duizelde hem.
“*die creep* staat naast je, gromde Léon nijdig.
Sora voelde opeens een woede opkomen en wilde weglopen maar Roxas hield hem tegen.
“ik ben hier weg!, ik wil hier absoluut niet blijven bij die gek!, riep Sora gefrustreerd.
“Yuffie, hier was ik al bang voor, hij moet eerst kalmeren voordat je het uit kunt leggen, zei Roxas en Sora deed nog steeds pogingen om weg te komen.
“Pikapi!, riep de stem Sparky en Sora draaide zich om en zag Sparky in de deuropening staan.
“Sparky!, riep Sora blij en Sparky sprong blij in zijn armen.
Sora kalmeerde toen Yuffie hem terug naar het bed leidde, waar hij op ging zitten.
Zijn hoofd voelde nog loodzwaar en hij voelde zich misselijk worden.
“je ziet pips uit jongen heb je iets zwaars tegen je hoofd aangehad?, vroeg Yuffie en voelde zijn temperatuur.
“ik ben met me hoofd tegen iets aangekomen…best al ander halfuur geleden, geloof ik, zei Sora en pakte het glas water aan die Yuffie hem had gegeven.
“oke, nou in ieder geval heb je gelukkig niets aan kneuzingen, botbreuken etc., zei Yuffie met een brede glimlach.
Sora grinnikte en kwam overeind.
“Sora, dit is Léon en ik ben Yuffie, zei Yuffie en wees naar Léon die in een hoekje stond.
Hij knikte en Roxas kwam aan hinken.
“zij hebben je geholpen toen je buitenwesten was, ik zweer als je me ooit nog eens laat schrikken krijg je een klap waar de zon nooit zal schijnen, zei Roxas met een brede grijns.
Sora grinnikte en zag Pluto nergens.
“waar is Pluto?, vroeg Sora en keek om zich heen.
“hij ligt in de hal maar moet jij je excuses niet aan iemand geven?, vroeg Roxas met een doordringende blik.
Sora liep naar Léon en bood zijn excuses aan.
“heb jij je weleens afgevraagd waarom de Heartless jou volgen?, vroeg Léon.
“nee, antwoordde Sora en dacht diep na.
“Heartless ontstaan door de duisternis van diep in je hart maar kijk, zei Léon en wees naar de Keyblade die naast het bed stond.
“ja, maar ik snap iets niet?, als je zegt dat ze worden ontstaan door de duisternis in je hart waarom moeten ze dan mij hebben?, vroeg Sora vertwijfeld.
“dat is omdat jij de Keyblade bij je draagt, Heartless voelen angst voor de Keyblade en daarom achtervolgen ze je, legde Yuffie uit.
“oh, oke, dus ik moet ze bevechten, Maar hoe zit het met die harten zelf? Waar gaan ze heen?, vroeg Sora en dacht diep na.
“wij vermoeden dat ze naar Kingdom Hearts gaan, we weten niet veel daarvan af maar er is iets bekent over Kingdom Hearts, zei Léon.
Er klonk geklingel van glas en een stuk of vijftien Heartless waren binnen gevallen.
Sora aarzelde geen moment en greep de Keyblade maar Léon hield hem tegen.
“Sora, Roxas en Yuffie vlucht, ik hou ze tegen!, riep Léon maar Sora glipte langs zijn arm en bevrijdde Pluto die angstig ineengedoken zat.
“kom Pluto hierheen!, riep Sora en rende met Sparky en Suki het hotel uit.
Sora keek achterom en zag dat Sparky en Suki omsingeld waren.
“Pika, gromde Sparky en beschermde zijn zusje.
“Aargh!, wegwezen jullie!, riep Sora en pakte Suki op en rende met haar en Sparky weg.
Ze rende zo snel als ze konden en kwamen in een ander deel terecht.
Sora kwam hijgend tot stilstand.
Hij keek om zich heen en negeerde de steken in zijn zij.
“waar is Suki?, vroeg Roxas en Sora gaf Suki aan hem.
“ze is gewond, op haar pootje, zei Sora en wees op een dun straaltje bloed.
Maar hij had zijn aandacht er niet bij omdat hij een suizend geluid hoorde vanuit de lucht.
“BWAHAHAHAHA!, schreeuwde een stem en er plofte twee figuren bovenop Sora.
Roxas lag dubbel van het lachen toen hij zag wie het waren.
“kijk uit, waar je de volgende keer land, oke, zei Sora versuft en schudde de twee van zich af.
Het waren een hond en een eend die van hem afrolde.
“Gwarsh, gaat het kleine vriend?, vroeg de hond en keek Sora aan.
“ja, zijn jullie oke?, vroeg Sora en trok de eend overeind.
De eend wilde antwoorden maar er volgde een aardbeving en een grote Heartless stond voor hem.
De Guard Armor stapte met zijn voeten waardoor Sora zijn evenwicht verloor.
“jongens, kunnen jullie helpen?, vroeg Sora aan de Eend en Hond.
“tuurlijk, Bwhahaha!, bulderde de Eend en rende met een toverstaf op hem af.
De Guard Armor brulde en vuurde een laserstraal af op Sora maar die ontweek hem.
Sora rende met een keiharde aanloop op de Guard Armor af en sloeg zonder enkel probleem met hulp van de hond en de eend zijn hoofd van zijn romp en hij was verslagen.
“Wow, dat ging gemakkelijk!, grinnikte Sora en keek naar de hond en de eend.
“ik ben Donald Duck, zei Donald en stak zijn hand uit naar hem.
“ahyuck, en ik ben Goofy, zei Goofy en Sora knikte.
“ik ben Sora en dat is me broertje Roxas, we zijn een tweeling, zei Sora en keek de twee aan.
“Pika, zei Sparky en liep voorzichtig naar Sora toe.
“kom maar, Sparky het is goed, zei Sora en stak zijn hand uit naar Sparky die hem vastpakte.
Roxas kwam naast hem staan met Suki op zijn schouder.
“Gwarsh, Donald, we hebben de sleutel gevonden!, zei Goofy en wees met een vinger naar de Keyblade.
“Bwhahaha, Goofy je hebt gelijk!, riep Donald opgewonden.
“Sora!, zei een stem en hij draaide zich om en zag Léon en Yuffie achter hem staan.
“Léon, Yuffie, jullie zijn oke!, riep Sora opgelucht.
De ogen van Donald en Goofy priemde in zijn rug.
Sora keek toen weer verdrietig uit zijn ogen.
“wat is er?, vroeg Roxas en keek naar zijn broer.
“ik kan niet zomaar weggaan stel dat… zei Sora maar Yuffie viel hem in de rede.
“Sora, ga met hun mee, ik en Léon redden het wel, zei Yuffie met opgewekte stem.
“maar een regel op ons schip is: geen treurige gezichten, zei Donald.
“Donald heeft gelijk, je moet meer lachen, zei Roxas vrolijk.
Sora knikte langzaam en Sparky sprong op zijn schouders en trok zijn mondhoeken op.
Iedereen lag dubbel toen Sparky dat deed.
Inmiddels zaten Sora, Donald, Goofy en Roxas in de Gummi Schip, een gigantisch ruimte schip.
Sora was erg gefascineerd door het schip en vroeg aan Donald of hij ook mocht sturen maar Donald verbood het hem en Sora begon alleen maar meer aan zijn arm te trekken.
“Donald, alsjeblieft?, vroeg Sora poeslief.
Maar er volgde een schok en Sora knalde voorover tegen de grond.
“Goofy, jij idioot, heb je de tank wel bij gevuld!, riep Donald kwaad toen er een alarm afging.
“ahyuck, nee, de tank was vol toen we vertrokken, zei Goofy nadenkend.
“Bwhahaha, en nu net zo leeg als jou brein, idioot!, brulde Donald en het schip begon te dalen.
“Sparky, Suki kom hier!, riep Sora en greep de twee beet.
Het schip begon sneller te dalen en Donald drukte op een knop en Sora en Roxas werden gescheiden van elkaar.
Sora belandde met een harde klap in een oude vervallen hut terecht.
Hij keek goed omzich heen maar het was er aardig donker en Suki vond het tien keer niks en drukte haar gezichtje tegen Sora’s borst.
Opeens hoorde Sora en Sparky een gegrom.
Hij zette Suki bij Sparky neer die bescherming zocht bij haar broer.
“Grrr,’ klonk het en een Luipaard sprong tevoorschijn.
Sora, Suki en Sparky schrokken zich dood maar Sora greep zijn Keyblade beet.
De Luipaard viel hen aan maar Sora blokkeerde zijn klauwen en duwde met een krachtsinspanning de Luipaard naar achteren.
Hij viel nog een keer aan maar Sora stond met zijn rug tegen de muur en hij haalde uit waarbij zijn t shirt scheurde.
Opeens klonk er een stem en een jungleman sprong voor Sora neer.
Die hem wegjoeg en Sora opgelucht kon ademhalen.
“Sabor, gevaar, zei de man.
Sora knikte en krabbelde overeind.
“Pika, Pikachu, pika, pika, zei Sparky tegen de man.
“jij Sora? Ik Tarzan, zei Tarzan.
“huh, ja, ik ben Sora maar, zei Sora en keek hem verbouwereerd aan.
“je kleine vriend, antwoordde Tarzan en wees naar Sparky die Suki aan haar hand vasthield.
Sora grijnsde naar Sparky en nam Suki over.
“uhm, heb jij me broertje en vrienden ergens gezien?, vroeg Sora langzaam met onhandige gebaren.
“vrienden? Vrienden, zei Tarzan herhalend.
“ja, vrienden, zei Sora langzaam.
Opeens begon Tarzan opgewonden aan zijn arm te trekken ten teken dat hij hem moest volgen.
Sora had nog geen stap gezet of een scherpe stekende pijn stopte hem.
“auw, ik dacht dat het mis was, zei Sora knarsetandend en greep naar zijn zij die behoorlijk bloedde.
“Pika!, zei Sparky ongerust en legde een pootje op zijn arm neer.
Hij kroop ineen door de pijn maar probeerde wel op te staan.
Tarzan liep terug en keek hem bezorgd aan.
Toen de pijn wat was weggeëbd krabbelde hij overeind.
Sora rustte een hand op zijn pijnlijke wond en strompelde achter Tarzan aan.
Sparky hield een nauwlettend oog in de gaten en kwamen bij een diepe rivier die ze over moesten zwemmen.
Sora hijgde en het duizelde hem nu nog meer.
Tarzan wees naar het water, ze moesten dus over zwemmen.
“Sparky, Suki, op me schouders, zei Sora zacht en liep met loodzware voeten het water in.
Sora zwom met een arm en zijn benen waardoor hij kramp kreeg in het koele water.
Toen ze eenmaal aan de kant waren liet Sora zich tegen de kant vallen.
Sparky en Suki trokken uit alle macht Sora op de kant.
“Pika, pikachu, zei Sparky(Suki, haal Tarzan)
“Pi, Pichu, zei Suki bang en angstige tranen rolde over haar wangen.(ik durf niet)
“Pika, Pi pikachu, zei Sparky en keek verdrietig uit zijn ogen naar zijn zusje(maar Sora heeft hulp nodig)
Suki trilde en rende toen door de bosjes naar Tarzan.
Sparky likte geruststellend over Sora’s wang die een oog opende.
“Sparky, waar is Suki, vroeg Sora die overeind probeerde te komen.
“Pikachu, Pika, zei Sparky(ze is Tarzan halen)
Sora glimlachte en sloot zijn ogen.
Suki kwam aanrennen met Tarzan en niemand minder dan Roxas, Donald en Goofy erachter aan.
“Sora!, riep Roxas ontzet en knielde neer naast zijn broer.
“Pichu, zei Suki hijgend en Sparky veegde zijn tranen weg.
“Donald, kan jij je nieuwe spreuk niet uit proberen?, vroeg Goofy.
“nee, die spreuk heb ik nog niet in de hand, stel dat ik het erger maak, zei Donald.
Roxas tilde met al zijn kracht Sora overeind en Goofy schoot hem te hulp.
Na een tijdje wandelen kwamen ze bij een kamp.
Sora opende langzaam zijn loodzware ogen en voelde een warme bal tegen zich aan.
Hij tastte met een hand en voelde Sparky’s koppie.
“w-waar b-ben ik?, vroeg Sora versuft.
Er brandde licht in de tent waar hij sliep en kwam overeind en keek rond.
Zo te zien lag hij op een stretcher maar hij kon niet thuis brengen waarom hij daar lag.
Hij voelde iets drukken op zijn borst en voelde een zachte stof dat op verband leek.
Sora schudde de dekens van zich af en inderdaad hij zat verwikkeld in verband.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.