Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » De oorlog » De aanval

De oorlog

14 jan 2011 - 22:05

252

2

177



De aanval

Vluchten, strijden, sterf, dood

Een week na de waarschuwing. Harry, Ron en hermelien hebben al veel geoefent. Alhoewel het niet meer onweerde, werd het wel steeds donkerder. Het was onheilspellende lucht, wat niks goeds betekende. Ginny gilde opeens. Ze zei dat ze zwarte rook in de lucht zag verschijnen. Wij keken allemaal omhoog. 'De Dooddoeners komen!!!' Riep ik. Iedereen trok zijn of haar wand. Ik beschermde het nest met een Protego Totalum bezwering. Sirius riep naar harry en de kinderen: 'Jullie moeten wegwezen! Verdwijnsel zo snel al het kan! Wij houden ze wel tegen! Breng jezelf in veiligheid!' Wij stapten op de bezems terwijl Harry en de anderen verdwijnselden. We vlogen door de lucht in een groot gevecht. Ik vuurde een Bombarda spreuk op 1 van de bezems van de Dooddoeners. Vol geraakt. Hij storte neer en belande in een struik vol met scherpe dorens. Hij was helemaal bloederig en lag op sterven. Afgrijselijk om te zien. Maarja tog 1 Dooddoener minder dacht ik bij mezelf. Gek genoeg waren dit niet echt Dooddoeners zoals Bellatrix van Detta. Het waren studenten van Zwadderich die in opleiding waren tot Dooddoener. Het was best wel zielig om kinderen te vermoorden. Maar het waren Dooddoeners. Ik kon niet anders. 'Dit is een valstrik!' Riep Remus Lupos. 'Ze hebben het Nest doorzocht en verbrand!!! Gelukkig waren de kinderen al weg voor ze er waren' We landen op de grond en probeerden de resten van het nest op orde te houden. 'We moeten de kinderen vinden en waarschuwen en snel!' riep ik.


Reacties:


irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 8:52:
zo als ik al zei I'm your fan


Hermelien
Hermelien zei op 15 jan 2011 - 16:56:
Nicee snel snel enorm snel verder
x