Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Glee » The new kid by Glee Club. » first day at school.

The new kid by Glee Club.

15 jan 2011 - 17:04

221

1

248



first day at school.

ik kwam op school maar niemand keek naar me ik liep naar het kantoor van de directeur toe om mijn rooster op te halen. Daarna liep ik naar het eerste lokaal waar ik moest zijn. Ik ging naar binnen en gaf het briefje aan de leraar ik mocht gaan zitten naast een Jongen met bruin haar hij keek op en lachte vriendelijk naar me. Ik keek naar hem en toen weer naar mijn schrift en begon op te schrijven wat ik op moest schrijven toen de les afgelopen was liep het lokaal uit. De jongen liep langs me heen en lachte vriendelijk naar me al weer.Ik hoorde gezang uit een lokaal komen en ging kijken ik zag mensen zingen.Ik zag de jongen hij zong echt geweldig ik besloot het lokaal binnen te gaan iedereen keek op en keek naar me. Ik voelde me best wel raar eigenlijk de leraar kwam naar me toe en vertelde wat ze hier deden. Ik mocht mee doen als ik dat wilde. ik besloot mee te doen met de Glee club want ik hield van zingen. Toen ik thuis kwam vertelde ik mijn ouders wat ik allemaal gedaan had op school. Ze waren trots op me ik liep naar mijn kamer en ging oefen voor morgen want dan was mijn eerste dag bij de Glee club.


Reacties:


xAingeal
xAingeal zei op 25 maart 2011 - 21:28:
Het lijkt net een stappenplan, je hoeft niet altijd met 'Ik' te beginnen. Je kan ook doen. 'Vrolijk' of 'uitgeput' liep ik naar Kees toe. Bijvoorbeeld... Het zijn maar voorbeelden en je moet nu niet gaan denken van: 'Wat is die een zeikerd!'
Ik doe het alleen om je te helpen...

xKusssje. <3