Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Glee » The new kid by Glee Club. » You join Glee Club.

The new kid by Glee Club.

19 jan 2011 - 11:56

183

3

256



You join Glee Club.

* de volgende dag*

Ik werd wakker en kleede me aan daarna ging ik naar school toe ik zag de jongen hij zwaaide naar me. ik liep naar hem toe hij stelde zich voor hij heette Finn. Ik vond hem erg aardig we liepen samen naar het lokaal van de Glee Club toe we zongen zachtjes een liedje dat we allebei leuk vonden. Toen we het lokaal binnen kwamen keek iedereen op naar ons. Rachel keek nogal boos naar me ik ging naast Finn zitten hij lachte al weer vriendelijk naar me. We moesten een liedje zingen met Hello als titel. Ik mocht met Finn samen werken hij hielp me om eentje te kiezen. We besloten naar de biep te gaan om iets te vinden. Ineens zag ik Rachel ze prate met een vreemde jongen die ik nog nooit hier gezien had. Finn vertelde me dat het Jesse was van Vocal adirialin hij was onze tegenstander. Ik liep naar buiten samen met Finn we gingen onder een boom zitten en begonen zachtjes te zingen. Daarna gingen we weer naar binnen en pakte onze spullen uit onze kluisjes.


Reacties:


BAM
BAM zei op 12 juli 2011 - 13:50:
ik heb het geheel gelezen, het is erg leuk, alleen jammer dat er niets voor de andere gezegt wordt. best vreemd ook. maar wel heel leuk!


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 26 maart 2011 - 18:24:
Leuk!


bonita105
bonita105 zei op 25 maart 2011 - 8:16:
snel verder en wil je melden