Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » De oorlog » Goderic's End

De oorlog

15 jan 2011 - 17:55

291

2

198



Goderic's End

Zoektocht naar harry en zijn vrienden lijdt ze tot Goderic's End waar ze opgewacht worden...

Terwijl er alweer een dag voorbij is na de aanval, staan wij nog vols stress. 'We moeten Harry en zijn vrienden vinden! En snel!' Zei ik terwijl ik mijn vuist op de tafel sloeg. Dolleman vroeg me wat we doen als we ze terug hadden. Ik stelde ze 2 dingen voor: Het eerste voorstel was om Voldemort's gruzelementen te vernietigen. Het andere was om de 3 Relieken van de Dood te bemachtigen en via die 3 Voldemort te verslaan. Na een uur ruzie besloten we om eerst Harry en zijn vrienden te vinden. En dan pas hierover te beslissen. Sirius, was de oom van Harry en wist dus waar ze waarschijnlijk naartoe gingen. Hij zei dat we het beste naar Goderic's End konden gaan. We verdwijnselden. Maar we konden niet meteen in Goderic's End komen. Dat zouden de Dooddoeners meteen merken. We hadden al verwacht dat de Dooddoeners een alarm bezwering hadden uitgesproken. Dan wisten ze het meteen als er iemand in of uit het gebied ging. We moesten voorzichtig zijn. We waren een paar straten verder geland. Ik zei tegen de anderen: 'Jongens ik dacht aan een camouflage bezwering?' We richten allemaal onze wand op ons zelf en spraken de spreuk uit. 'Camouflagespreuk!' We werden allemaal net kamelion's we werden telkens de kleur die ook achter/onder ons was. We trokken naar Goderic's End. Onder tussen bij de Dooddoeners: 'Heer, wij vermoeden dat er mensen binnen zijn gedrongen in Goderic's End. Zei Sneep. De Heer antwoorde: 'Dat had ik al gemerkt. Ga met een paar van de Dooddoeners er naartoe en controleer het!' Sneep vertrok met een paar Dooddoeners waaronder Bellatrix van Detta en nog wat Dooddoeners. 'Bellatrix! Controleer de buiten omgeving! Als ze hier komen reken ik met ze af'


Reacties:


irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 8:53:
Spanuuuuuund


Hermelien
Hermelien zei op 15 jan 2011 - 18:24:
Spannend jimkaa maatje !
Snel enooorm snel verder !