Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » DNAngel » ¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen} » How It Ends ¤16¤

¤Hero In Disguise¤ {Afgelopen}

26 maart 2011 - 19:50

288

3

279



How It Ends ¤16¤

Ook al is er veel werk om te doen, en veel om te repareren. Eindelijk is Daisuke weg van de afgrond waar hij in dreigde te storten

De open dag was een enorm succes, het casino bleek het beste idee van de gehele school en er werd meer dan genoeg geld opgehaald om het gat in de muur te repareren. Wat dan ook snel werd gedaan en de volgende week was de muur gerepareerd.
Langzaam aan begon iedereen Daisuke weer te zien als een vriendelijke jongen, niet als een wandelende tijdbom.
Daisuke genoot ervan en vroeg zich af hoe hij al die tijd had geleefd met zichzelf en de eenzaamheid.
Het was overal bekend dat hij en Riku weer een setje waren en zelfs Risa had er geen moeite mee gehad, ze had veel respect voor de vriendjes die Riku uitkoos, omdat ze wist dat ze geen foute vriendjes zou behouden.

Langzaam werd zelfs Satoshi weer een beetje de oude, hoewel Krad alleen maar chagrijniger leek te worden elke keer dat Dark en Krad elkaar tegenkwamen.
Gelukkig was Krad door zijn woede niet de meest zorgvuldige vechter en kwamen beide mannen er elke keer min of meer gezond vanaf.

Daisuke was zijn verandering begonnen om zichzelf sterk te voelen, om niet meer gepest te worden, om degenen waarvan hij hield te kunnen beschermen.
Na al deze tijd snapte hij pas dat hij sterk was wanneer hij zichzelf kon zijn.
Dat hij vrienden om zich heen nodig had om tegen het gepest op te kunnen.
En dat je alleen de mensen waarvan je houdt kunt beschermen, als je voor ze klaar staat.
Toen hij dat na al deze tijd inzag schaamde hij zich voor zijn beslissingen, maar iedereen stond klaar voor hem om hem in te laten zien dat hij zich nooit meer anders voor hoefde te doen dan hij was.
En dat was echte vriendschap..

Ik hoop dat jullie deze serie leuk vonden!
Wat commentaar wordt natuurlijk gewaardeerd!


Reacties:


Angel
Angel zei op 2 sep 2011 - 20:10:
jammer ddat het is afgelopenxd
wel leuk geschrevenxd


Angel
Angel zei op 2 sep 2011 - 20:10:
jammer ddat het is afgelopenxd
wel leuk geschrevenxd


BAM
BAM zei op 27 maart 2011 - 17:37:
oke, jij bent echt super goed !!!

snel meer fanfic's maken!!

misschien nog 1 van D.N. Angel.

verder weet ik het zo niet

ik schrijf zelf altijd fanfic's van mijn verslavingen