Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de grote gebeurtenissen » De lessen

Harry Potter en de grote gebeurtenissen

15 jan 2011 - 20:38

200

0

159



De lessen

Harry,Ron,Hermelien en Jarno liepen door de gangen.Ze moesten zo snel mogelijk naar Spreuken en Bezweringen gaan!Eindelijk waren ze er.Ron gaf een ruk aan de deur die zo open ging.Filius Banning,de docent begroette het viertal en liet hun op hun plaatsen zitten.Eindelijk was iedereen er.Prof.Banning begon met de uitleg en begon vragen over de spreuken stellen.''Welke spreuk laat voorwerpen omhoog vliegen?''Vroeg Prof.Banning.Jarno stak zijn hand op en kreeg het woord.''Wingardium Leviosa,meneer''Zei Jarno.''Goedzo,5+ Ravenklauw!''Riep Prof.Banning.''Pak jullie staffen en zeg mij na:WIngardium Leviosa''Zei Prof.Banning.Iedereen deed dit en het was tijd om naar de volgende les te gaan.Ze holden naar Toverdranken en Begroette Hildebrand Slakhoorn.Ze gingen zitten en brouwden het Levenselixer op aanvraag van Hildebrand.Na veel momenten en ontploffingen later was het tijd om naar Verweer Tegen Zwarte Kunsten te gaan.Ze kwamen in het lokaal en begroette Severus Sneep.Sneep gaf uitleg over de faunaten.Terwijl Sneep de vraag stelde,Zwaaide Iris de trouwe Huffelpuffer en antwoorde op alle vragen.Natuurlijk weer wat flinke punten voor Huffelpuf.Na VTZK gingen ze naar de laatste les van de dag.Ze kwamen aan bij Geschiedenis.Proff.Kist die weer een hele saaie toespraak gaf begroette iedereen eerst.Na 5minuten viel iedereen bijna in slaap.Maar opeens hoorden ze donder.En zagen ze een rare gedaante tevoorschijn komen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.