Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de grote gebeurtenissen » DoodDoeners gevecht

Harry Potter en de grote gebeurtenissen

15 jan 2011 - 21:10

290

1

157



DoodDoeners gevecht

Iedereen keek vol angst naar buiten.Jarno en harry wisten het direct toen ze met schrik naar elkaar keken.Het was Voldemort.Terwijl iedereen schrok.Liep het viertal naar buiten en zagen de horde's Dooddoeners.Ze schrokken allevier maar jarno liep op Antonin Dolochov af en stuurde een lamstraal op hem af!Direct erna viel Antonin met een smak op de grond verlamd neer.Harry liep heel snel maar goed gefocusd op Fenrir Vaalhaar af.Met een grote sprong deed Harry de Imperius vloek die Fenrir raakte.harry had nu Fenrir in zijn macht.Zonder enige twijfel liet Harry Fenrir tapdansen voor zijn persoonlijk vermaak.Daarna liet hij Fenrir een spagaat maken en door de grote pijn viel Fenrir Knock Out neer.Ron en Hermelien waren aan het strijden tegen een paar Bloedhonden en ze hadden een goede indruk gemaakt en ze versloegen ze de Bloedhonden.Voldemort die nu recht op Harry en Jarno afvloog was niet te stoppen.Hij ging net als een trein in de hardste versnelling.Net op tijd voordat Voldemort hun ging treffen,vlamde Hagrid op zijn motor op harry en Jarno af en greep hun net op tijd vast.Voldemort miste hun net en verdwijnselde samen met de andere Dooddoeners,zelf diegene die neerlagen.Opeens kwam er iets uit de verte,het was heel zwart.het tolde heel snel rond in de richting van Zweinstein Hogeschool.Eindelijk konden ze zien wat het was.Het was een voorwerp in een soort pikzwarte tornado.Het voorwerp flitste heen en weer in de reuzachtige draaikolk.Ze zagen het langzaam verdwijnen.Jarno,Hermelien,Harry en Ron liepen erop af en sprongen de tornado in.Ze flitsten naar een hele rare plek.Weg van alle beschaafde dingen die ze ooit haddden gezien.Harry riep:''IS HIER IEMAND?!''.Maar dat haalde dus niks uit.Ze hoorden de echo nog maar verder niks.Opeens zagen ze een soort reptielachtig monster achter de bergen die op hun afkwam!


Reacties:


irish98
irish98 zei op 20 jan 2011 - 9:46:
Deze is echt genius