Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de grote gebeurtenissen » Terugkomst van een goede vriend

Harry Potter en de grote gebeurtenissen

15 jan 2011 - 21:43

222

0

199



Terugkomst van een goede vriend

Ze keken voor nieuwsgierigheid naar de bergen.Opeens kwam er een Draak tevoorschijn.''Dat is een Groene Huisdraak''zei Ron.''Inderdaad''zei Hermelien.Jarno zag nog iets op de rug van de Groene Huisdraak.Hij trok aan Harry zijn mouw en wees.''dat is..dat is...DOBBIE!!!!!''Riep Harry vol vreugde uit.Dobbie sprong van de Groene Huisdraak en liep vol vreugde naar het viertal.Hij begroette iedereen.Tot plots zijn oog viel op Jarno.Dobbie begon te stamelen.Harry vroeg wat er was.''Dat is..dat is..Jarno..de Tovenaarkampioen!!''Riep Dobbie.Dobbie sprong van vreugde en legde alles heel duidelijk uit.''Sodeknetter Jarno''Zei Ron.''Dat wisten we niet''zeiden Ron,Hermelien en Harry in koor.''Tja..dat was dus geheim...''Zei Jarno.''Het is goed hoor''Zei Harry.''Maar Dobbie....jij ging toch dood door Bellatrix?''Zei Harry.''Wel meester Harry,Dat was ik niet..dat was Knijster die zichzelf omgetoverd had..''Zei Dobbie.''Dus Knijster offerde zijn leven op?''Vroeg Jarno.Dobbie knikte en keek naar de draak.''Hoe kom je aan die draak Dobbie?''Vroeg Hermelien.''Ik heb hem zelf opgevoegd,op een dag vond ik een ei en ik wou weten wat erin zat,op een dag is hij dan uitgekomen en was het een draakje,dus nu is hij heel groot geworden en is hij heel sterk''Zei Dobbie terwijl hij wees naar stukjes eierschalen.Opeens hoorden ze een knal.Ze schrokten allemaal behalve Dobbie.''D..D..D..obbie..wat was dat..?''Stamelde Jarno.''Ooooh niks hoor Green niesde''Zei Dobbie lachend.Toen ze allemaal waren uitgelachen hoorden ze een rare knal.''Ok dat was nu niet van Green..''-Schrok Dobbie.Ze keken allemaal achter zich en opeens....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.