Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de grote gebeurtenissen » De race voor het Zwaard van Griffoendor

Harry Potter en de grote gebeurtenissen

15 jan 2011 - 22:09

182

0

206



De race voor het Zwaard van Griffoendor

Opeens kwamen uit de grond verschillende voertuigen en een Start lijn.In de verte verdwijnselde Bellatrix,Voldemort en Lucius Malfidus.Voldemort kwam naar voor en zei:''We gaan race'n!Om het zwaard van Griffoendor!''.Ze gingen allemaal akkoord.Jarno sprong op de VlamMotor.Hermelien op de andere Motor.Ron en Harry op de Motor met zijspan.Lucius,Voldemort en Bellatrix in de vliegende auto.Dobbie sprong nog achterop bij Jarno.Nu kwam er een dementor tevoorschijn en gaf het start signaal.Met volle vaart begonnen ze over de baan te vlammen.Jarno ging met een flinke voorsprong voorop.Voldemort trok zijn Wand en riep:''Bombarda Maxima!!!!''Jarno's achterband vloog eraf.Vlug sprong Jarno met Dobbie op zijn rug naar boven,trok zijn wand en liet een nieuw voertuig bouwen terwijl hij er weer opsprong.Hermelien reed naast de vliegende auto.Harry en Ron waren er net voor.Jarno zag de eindstreep al.Opeens vloog de vliegende auto tegen Jarno.Jarno begon te slippen en draaide helemaal rond.Dobbie sprong van Jarno zijn rug de lucht in.Knipperde met zijn vingers en liet de vliegende auto kantelen.Jarno vlamde heel hard naar de eindstreep,hij pakte het zwaard,wachte vlug nog de anderen op,en toen ze bij hem waren verdwijnselden ze vlug weg!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.