Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » De oorlog » Goderic's End, Het gevecht

De oorlog

15 jan 2011 - 22:10

623

1

203



Goderic's End, Het gevecht

Het vervolg op Goderic's End hoofdstuk 3...

Terwijl we opsliptsten, ginge Sirius, Remus en ik met elkaar. Molly, Arthur, Dolleman gingen ook met elkaar. Wij gingen links, hun rechts. Zo te zien werden we al opgewacht door de Dooddoeners. Een aantal Bloedhonder zoals Fenrir Vaalhaar en 2 Dooddoeners waaronder Licius Malfidus en Bellatrix van Detta. Ze zagen ons niet. Maar je kon zien dat de Bloedhonden ons roken. Terwijl wij stiekem onze wanden trokken, stonden hun geconsentreert om zich heen te kijken. Ik kroop achter een paar tonnen water. Sirius op een dak, Remus ging een huis in. Het was stil. Doodstil. Het was hier verlaten, maar er kon nog van alles gebeuren. Terwijl de Dooddoeners en Bloedhonden steeds meer merkte, richte ik mijn wand voor een afleiding. Opeens stote Sirius tegen een dakpan aan, die gleet van het dak en schoot kapot op de grond. Je zag meteen alle gezicht daar naartoe gaan en Bellatrix vuurde een Bombarda spreuk op het dak. Het dak ontplofde en Sirius schoot het huis in. Ik riep de spreuk 'Lumos Solem!' Ik verblinde ze met een fel licht en Remus en ik werden zichtbaar. Terwijl Remus met Fenrir en nog een Dooddoener in gevecht was, ging ik voor Bellatrix die het huis waar Sirius in zat in ging. Ik rende naar binnen om Bellatrix tegen te houden. Maar opeens zag ik een groen fel licht. Ik wist dat Sirius gedood was met 'Avada Kedavra' Ik werd woedent. De tranen sprongen in mijn ogen terwijl Bellatrix begon te huppelen en riep: 'Ik heb Sirius Zwarts vermoord Hahahahahaaa' Ik vuurde een lamstraal op haar af. Ze lag verlamt op de grond. Ik wilde haar doden, maar ik hoorde dat Remus in de problemen zat. Ik rende naar hem toe, riep de beschermspreuk: 'Protego' uit en beschermde mezelf tegen de aanvallende Dooddoener en Bloedhond. Ik zag dat Remus gemartelt werd. Ik vuurde 'Bombarda' op Fenrir Vaalhaar die Remus martelde. Fenrir werd geraakt door een harde explosie. Snel ging ik naar Remus en vroeg op het goed ging. Ik trok hem mee achter een paar watertonnen. 'Ja het gaat weer, nu moeten we die Dooddoeners en Bloedhonden te grazen nemen!' Zei Remus. We kwamen overeind en stonden rug tegen rug tegen 2 Dooddoeners en 2 Bloedhonden te vechten. Ik bevroor 1 Bloedhond met de spreuk: 'Glacius' Remus liet een ton met water zweven en liet hem op een Dooddoener vallen. De Dooddoener lag bewusteloos. 'Imperio!' Riep Bellatrix die door Fenrir genezen was. Terwijl Fenrir mij aan viel, en Remus onder de Imperius Vloek was, vocht ik vermoeit tegen al de Dooddoeners en Bloedhonden. Ik moest wel... Ik kende de spreuk, ik was bevoegt om hem te doen. Maar ik vond het erg oneervol om hem uit te spreken. Ik hield mezelf over en sprak: 'Avada Kedavra uit op 1 Bloedhond. Hij viel dood neer. Daarna kwam Licius met Fenrir op me af. Ik verdween in witte rook en steeg op. Ik belande aan de andere kant achter Bellatrix. Ik hield haar uit haar Imperio trans door 'Paralitis' te vuren en daarna: 'Detentio' ik wikkeld haar in touwen terwijl ze verlamt was. Remus die achter Fenrir Vaalhaar liep, ontwaakde uit de Imperius vloek en vuurde ook een lamstraal op Fenrir. We stonden met ons 2en, hadden Lucius Malfidus met onze wanden gericht. Remus en ik vuurde allebei tegelijk: 'Expelliarmus!' Zijn staf schoot daardoor uit zijn hand en zijn hand beschadigde ook nog. Terwijl we een grote knal hoorde, draaiden we ons om om te kijken. Terwijl Lucius wegschoot in zwarte rook en verdwenen was. Ook het lichaam van Bellatrix was verdwenen. Het was erg eigenaardig. Remus besloot een eind te maken aan Fenrir. Hij vuurde een: 'Detetentio' rond zijn keel,waardoor die door de touwen om zijn nek stikte.


Reacties:


irish98
irish98 zei op 16 jan 2011 - 12:31:
Spannuuuuhn