Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de grote gebeurtenissen » Dementor aanval

Harry Potter en de grote gebeurtenissen

16 jan 2011 - 9:36

268

1

211



Dementor aanval

Jarno,Harry,Ron,Hermelien en Dobbie verdwijnselden op een hele rare plek.''Waar zijn we nu weer?''Vroeg Ron.''Dit is de TriwizardBerg''Zei Dobbie die hier duidelijk al eens was gekomen.Harry zette een paar stappen richting de berg.Opeens hoorden ze een pijnlijke suisend geluid.Horde's Dementors kwamen tevoorschijn uit de andere kant van de berg!''Nu..nu..nu..moeten we..''Stamelde Harry.''RENNEN!!''Riep Jarno.Ze begonnen allemaal keihard te rennen voor hun leven.Maar de Dementors waren sneller en haalden ze in een handomdraai in.''Dan maar zo!''Riep Jarno.Hij trok zijn wand.''Expecto Patronum!''Riep Jarno.Een Varken kwam uit de lichtstraal en verjaagde een paar Dementors.Vlug pakten Harry,Ron en Hermelien ook hun wand.''Expecto Patronum!''Riepen ze in koor.Al de dieren sprongen uit de lichtstralen en verjaagde Dementors.Vlug renden ze allemaal naar de top van de berg.Daar lag een ViaVia.Harry wilde hem pakken maar plots....Er schoot een Dementor van wel 30meter hoog de lucht in.Ze wisten niet meer wat te doen.Opeens ging Jarno's aandacht naar de reuzewand van 20meter hoog.''JONGENS KIJK!ONZE REDDING!''Riep Jarno.Ze sprongen allevijf heldhaftig naar beneden.Opeens kwam er een grote reus tevoorschijn.Jarno zag de reus niet en knalde er tegen.Jarno en de reus rolde naar beneden tegen elkaar.Eindelijk belande ze op de grond.De reus stond op en stapte rustig op Jarno af.De reus was bijna bij Jarno maar net op tijd waren Harry,Ron,Hermelien en Dobbie er ook.Harry trok vlug zijn wand nog eens en richte die op de reus.De reus keek vol angst en begon te lachen.''He,maar die stem herken ik''Zei Harry.De reus kwam uit de schaduw.''HAGRID!!''Riepen ze allemaal in koor.''Wat doe jij hier?''Vroeg Jarno.''Wel ik werd gestuurd door Minerva''Zei Hagrid.''Ik moest jullie waarschuwen voor Voldemort hij weet waar jullie zijn nu''.Ze schrokken allemaal heel heftig.


Reacties:


irish98
irish98 zei op 16 jan 2011 - 10:20:
Weer leuk Jarno. Ik blijf zeker lezen.
xxxx Bonnie