Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Echte liefde overwint alles. (JonasBrothers) » Chapter 1

Echte liefde overwint alles. (JonasBrothers)

18 jan 2011 - 16:18

1012

0

246



Chapter 1

Eindelijk zit ik op fanfic x'D

‘Ah, toe nou mam!’ smeekte Samantha terwijl ze met grote bruine ogen haar moeder smekend aankeek.
‘Waarom wil je er zo graag naartoe?’ vroeg Bianca niet-begrijpend.
‘Ze zijn gewoon supercool, superschattig, superknap, supergoed, super…’
‘Ja, oké. Nu weet ik het wel. En met wie ga je dan?’
‘Met Manon natuurlijk!’ zei Samantha en ze veegde een lok golvend bruin haar uit haar gezicht.
‘Als zij van haar ouders mag, mag jij ook’ besloot haar moeder en Samantha juichte uitbundig.
‘Yeah! OMG! Dank je! Dank je!’ ze omhelsde haar moeder en toen haar vader.
Daarna rende ze naar haar kamer. De muren en deur waren vol geplakt met posters van de Jonas Brothers. Ze was al zo lang fan van ze en nu mocht ze eindelijk naar één van hun concerten!
Ze zag het al helemaal voor zich: Vooraan staan en dan zou Nick naar haar kijken en knipogen. Ze droomde al zo lang om Nick Jonas in het echt te zien en hem aan te raken en hem te knuffelen en dan…
‘Oké, dat gaat te ver’ dacht ze hardop ‘Nick zou mij toch nooit willen’
‘Tuurlijk wel. Anders weet hij niet wat hij mist!’ zei een stem en haar beste vriendin Manon stond in de deuropening. Ze had donkerbruin haar met hier en daar een slag erin. Ze draagt het meestal in een staart. Haar bruine ogen keken blij en ze liep de kamer binnen.
‘Mag je ook?’ vroeg Samantha en sprong overeind van haar bed.
‘Ja!’ ze sprongen samen door de hele kamer terwijl ze: ‘Wij gaan naar een Jonas concert!’ riepen.
‘Misschien vindt Nick na Miley en Selena nu eindelijk de ware in jou. En dan gaan jullie samenwonen, trouwen en krijgen jullie kinderen met dezelfde krulletjes als Nick en jouw bruine ogen’ verzon Manon terwijl ze op de bureaustoel neerplofte.
‘Pfff… Wat moet Nick Jonas nou met zo een saai iemand?’ Samantha maakte een pruillip en ging op haar bed zitten.
‘Saai? Heb je je kamer wel eens gezien en je kleren?’
Ze keek haar kamer rond. Overal zag ze kleurtjes. De muren waren blauw en groen en er waren nog veel meer kleuren zoals haar gele dekbed. Alleen kon je niet echt veel meer zien van de blauwe en groene muren door al de posters. Niet dat ze daar last van had. Nu kon ze overal waar ze keek haar idolen zien en daarbij weg zwijmelen. Als ze naar haar kleren keek zag je ook veel kleuren. Ze had broeken, schoenen, shirts en nog veel meer dingen in alle kleuren van de regenboog en zelfs nog meer. Nu had ze een spijkerbroek aan met een lichtroze trui en daarover een spijkervestje met eronder dezelfde kleur roze schoenen als die van haar truitje. In haar haar had ze een roze en een wit strikje en een witte ketting om.
‘ja, misschien heb je wel een beetje gelijk’ gaf Samantha toe en glimlachte breed.
‘En dan nog je lach! Dat kan hij toch niet negeren?’ ging Manon door.
Iedereen zei dat haar lach schattig was. Ze heeft witte tanden en er verschijnen dan kuiltjes in haar wangen.
‘Ja, oké oké. Zo is het wel genoeg’ zei ze en liep naar haar stereo en stopte er een cd van de Jonas Brothers in ‘It’s time to rock!’
Ze drukte op Play en het liedje ‘Hold on’ knalde door de speakers. Ze begonnen allebei te dansen en zongen hard mee:

Cause an empty room can be so loud.
There’s too many tears to drown them out.
So hold on, hold on.
Hold on, hold on.
When you love someone and they break your heart.
Don’t give up on love, have faith, restart.
Just hold on, hold on.
Hold on, hold on.


‘Kan het wat zachter?’ riep Menno naar boven en Samantha zette de muziek wat zachter.
‘Sorry pap, we zijn gewoon superblij!’ schreeuwde ze terug.
‘Ja, dat zal wel. Er is trouwens iemand voor je aan de deur!’
Samantha en Manon renden naar beneden en zagen Justin in de deuropening staan. Hij had zwarte stekels en blauwe ogen. Samantha en Justin zijn beste vrienden en kennen elkaar al vanaf hun geboorte. Hun ouders waren met elkaar bevriend. Soms had Samantha een beetje het gevoel dat Justin een beetje verliefd op haar was, maar dat probeerde ze gewoon te negeren.
‘Justin!’ riep Samantha en omhelsde hem.
‘Wow, ook hallo’ zei hij en liep naar binnen.
Samantha sloot de deur en draaide zich om naar haar vrienden. ‘Willen jullie wat te drinken?’
‘Ja, lekker doe mij maar een appelsap’
‘En ik wil wel een cola’ antwoordde Justin.
‘Oké, komt voor mekaar’ zei ze en liep naar de keuken.
Jason kwam aanrennen en ging naast haar staan. ‘Wat doe je?’
‘Ik schenk drinken in’
‘Voor wie?’ vroeg hij.
‘Voor Manon en Justin’ Samantha schonk drinken in de glazen en pakte een zak chips uit een kastje.
‘Oké’ beëindigde Jason het gesprek en rende weer weg.
Samantha schudde haar hoofd en pakte alles op. Ze liep naar boven naar haar kamer en deed de deur open met haar voet.
‘Hier is jullie drinken’ zei ze en gaf ieder een glas.
‘Thanks’
‘Ik heb ook wat te eten meegenomen’
‘Mag die muziek van die Brothers misschien uit?’ vroeg Justin en pakte de zak af en begon te eten.
‘Wat heb je opeens tegen ze?’ Manon reed met de bureaustoel naar het bed en pakte de zak chips van hem af.
‘Niks, ik heb gewoon geen zin in die muziek’
Samantha plofte naast Justin op het bed en leunde met haar rug tegen zijn schouder. ‘Weet je waar Manon en ik heen gaan?’
‘Nou?’
‘Naar hun concert’ riep Manon en draaide rond op de stoel.
‘Ja, dan kan ik eindelijk Nick in het echt zien’ fluisterde Samantha en keek naar een poster van hem.
Justin keek even verdrietig naar het achterhoofd van Samantha en herstelde zich snel weer.
‘Dat is leuk voor jullie’ zei hij en forceerde een glimlach.
‘Wil je ook mee?’ vroeg Samantha en keek Justin aan.
‘Ik weet het niet…’
‘Alsjeblieeeft’ Ze keek hem smekend aan en kon dat niet negeren.
‘Vooruit dan maar. Ik zal het vragen’
‘Yes, met z’n drieën wordt het nog leuker!’ riep ze en pakte de zak chips aan van Manon.
‘Wie brengt ons eigenlijk?’ vroeg Justin.
‘Mijn vader wil ons brengen en we overnachten dan in een hotel vlakbij’ Antwoordde Manon.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.