Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life with Alec » My life with Alec (2)

My life with Alec

18 jan 2011 - 21:04

413

1

269



My life with Alec (2)

veel leesplezier ^^

“Met wie woon je hier?”¯ “Broer en zus. Eigenlijk zusje.”¯ De voordeur ging open. “Am, waar zat je? Ik was doodongerust.”¯ Zei mijn broer. “Ook hallo, Taylor.”¯ “En wie is die jongen?”¯ vroeg Taylor. “Dit is Alec. Een jongen dat mij gered heeft van een paar mannen die me lastig vielen.”¯ Taylor richtte zich tot Alec. “Dank je voor het redden van mijn zus.”¯ Taylor stak zijn hand uit. “Dat is graag gedaan.”¯ Zei Alec en schudde de hand van Taylor. Daarna richtte Alec zicht terug tot mij. “Ik denk dat ik verder moet want Jane, Felix en Demetri staan op me te wachten. Ik zie jou nog wel eens. Hoop ik toch.”¯ Knipoogde hij naar me. “Ja, ik hoop het ook.”¯ Alec gaf me nog een hand en ging verder. Hij keek nog een keer achter zich en wuifde. Ik wuifde terug en ging dan naar binnen. Ik snelde naar boven om te zien of ik nog een glimp van Alec kon te pakken krijgen. Maar het was te laat, hij was al weg. Ik ging op mijn bed zitten en zuchtte. “Ik zal me maar is gaan omkleden.”¯ Zei ik tegen mezelf en ging naar de badkamer. Na een tijdje was ik met alles klaar. “Amanda, kom je nog even naar mij?”¯ hoorde ik een piepstemmetje zeggen. Ik ging naar de kamer van mijn zusje. “Ik dacht dat je sliep, Amy.”¯ Zei ik. “Ik kan niet slapen. Wil je mij een verhaaltje vertellen?”¯ “Ja, is goed. Over wat moet het gaan?”¯ “Over een prinses natuurlijk.”¯ Lachte ze. Ik deed haar nachtlampje aan. “Schuif op zodat ik er bij kan.”¯ Zei ik. Amy schoof op. Ik begon te vertellen over een prinses die verliefd was op een gewone boerenjongen. “Amanda, waarom mag de prinses en de boerenjongen niet op elkaar verliefd zijn?”¯ vroeg Amy na een tijdje. “Omdat, mijn liefste Amy, de prinses van een andere stand is dan de boerenjongen. De ouders van de prinses zijn er niet mee akkoord. Volgens hun is de boerenjongen te min voor hun dochter.”¯ “Dat is niet lief van de ouders van de prinses.”¯ Zei Amy en trok een boos gezichtje. Ik begon verder te vertellen. Na een tijdje zag ik dat Amy in slaap was gevallen. Ik legde haar fatsoenlijk op haar plaats en ging naar mijn eigen kamer. Ik kroop in mijn eigen bed en dacht aan Alec. Het was een perfecte verschijning. Ik draaide me op mijn zij en viel in slaap.


Reacties:


SarahJonas
SarahJonas zei op 18 jan 2011 - 21:06:
Snel verder xxx