Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life with Alec » My life with Alec (3)

My life with Alec

18 jan 2011 - 21:06

423

0

268



My life with Alec (3)

De volgende ochtend. “Amanda, Amanda, wakker worden, Amanda.”¯ Amy stond aan mijn lakens te trekken. “Amy, wat moet je?”¯ vroeg ik slaperig. “Er staat iets beneden voor jou.”¯ Zei ze. Ik stapte uit bed. Ze pakte mijn hand en trok me mee. Taylor sliep blijkbaar nog. Op de keukentafel stond een groot boeket van rode rozen. “Amanda, van wie zijn die bloemen?”¯ vroeg Amy. Ik ging naar de keukentafel. Ik keek op het kaartje. “Ik hoop dat je alles goed met je gaat, liefs Alec x.”¯ stond op kaartje. “Amy, dit boeket is van Alec.”¯ Zei ik glimlachend. “Ooee, wie is Alec?”¯ vroeg Amy plagerig. “Een jongen die mij gered heeft. Een mooie jongen trouwens.”¯ “Is Amanda verliefd?”¯ vroeg ze weer plagend. “Misschien, misschien ook niet maar ik ken hem eigenlijk niet zo goed.”¯ “Speelt geen rol, er bestaat iets zoals liefde op het eerste zicht.”¯ Zei Amy vast besloten. “Ik denk dat ik minder prinsessenverhalen moet gaan vertellen.”¯ Zei ik lachend. “Mag ik 1 bloem, Amanda?”¯ Ik pakte een papiertje, een gaatjesknipper, een touwtje en een balpen. Ik maakte een gaatje in het papiertje en deed in het gaatje, het touwtje. Daarna schreef ik op het papiertje: Voor mijn liefste zusje van de wereld. Ik hoop dat ze goed oud en super gelukkig word. Liefs Amanda xxx. Daarna pakte ik een bloem en knoopte het papiertje aan de roos. “Amy, dit is voor jou.”¯ Zei ik en gaf de roos aan haar. Ze las het papiertje. “Amanda, dat is super lief! Bedankt, zus.”¯ Zei ze en gaf me een knuffel. Daarna rende ze naar boven. “Taylor, Taylor, je moet zien wat ik van Amanda heb gekregen!”¯ riep ze. Even later kwamen Amy en Taylor naar beneden. “Zo, iedereen is wakker. Ik kan aan het ontbijt beginnen.”¯ Zei ik. “Amy sprong juist te hele tijd op bed omdat ik niet wakker werd.”¯ Zei Taylor, wrijvend in zijn ogen. “Ze is toch een geweldige wekker.”¯ Zei ik lachend. “Amai nog niet. Maar moet ik helpen met het ontbijt?”¯ “Nee, hoeft niet. Hou Amy maar in het oog want ik zie ze niet meer. En je weet dat ons klein zusje altijd streken uit haalt.”¯ Ik zag ze lopen in de tuin. “Taylor, ga haar achterna want ze straks zit ze nog bij de buren.”¯ Taylor ging naar buiten. “Amy, kom is naar binnen want Amanda is met het ontbijt bezig.”¯ Amy kwam naar Taylor. Ze kwamen allebei terug naar binnen. “Wat moet ik klaarmaken voor Amy?”¯ vroeg ik aan haar. “Pannenkoeken.”¯ Zei ze blij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.