Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life with Alec » My life with Alec (9)

My life with Alec

18 jan 2011 - 21:08

325

0

262



My life with Alec (9)

“Ik denk dat je best langs het raam van mijn slaapkamer komt. Taylor gaat het niet graag hebben dat er een jongen bij mij blijft tijdens de nacht.”¯ Ik deed de deur open en ging naar binnen. “Amanda, ben je daar nu eindelijk? Je weet dat het morgen toch school is.”¯ “Ja, Taylor. Dat weet ik zeker. Dus ik ga nu slapen. Tot morgen, Taylor.”¯ “Tot morgen, Amanda.”¯ Ik spurtte naar boven. Toen ik in mijn kamer aankwam, zag ik dat Alec er al was. Hij zat rustig op mijn bed een boek te lezen. “Ik zal je mantel in de kast hangen.”¯ Alec deed zijn mantel uit. Ik ging naar mijn kleerkast en pakte mijn slaapkledij. “Ga zitten zou ik zeggen. Ik ga mij even omkleden. Ik ben direct terug.”¯ Ik draaide me om en wou naar de deur gaan. Alec stond plots voor mij. “Je gaat niet naar de badkamer vooraleer ik jou geen zoen heb gegeven.”¯ Zei Alec glimlachend. Hij pakte mijn gezicht tussen zijn handen en zoende me. “Ooh wou ik voel me echt gelukkig.”¯ Dacht ik. “Ga je maar snel omkleden, lieverd. Ik kan niet lang zonder jou.”¯ “Ik ben direct terug.”¯ Zei ik en deed de deur dicht. Na een tijdje kwam ik de kamer terug binnen. Alec zat aan mijn bureau met een boek. “Is het interessant?”¯ vroeg ik. “Niet zo interessant als jou.”¯ Ik ging in mijn bed liggen. Hij stond op en kwam naast mij liggen. “Mijn lieve, lieve, lieve Amanda, het is tijd dat je oogjes gaat toe doen en gaat slapen. Ik zal je beschermen tegen je naarste dromen. Ik zal je deze nacht beschermen tegen al het kwaad.”¯ Zei Alec. “Dank je, mijn liefste Alec.”¯ Ik draaide me en sloot mijn ogen. Ik voelde de armen van Alec rond mij. “Ik ben toch een gelukzak. Ik heb zo’n lieve jongen leren kennen.”¯ Dacht ik en na die gedachte viel ik vredig in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.