Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life with Alec » My life with Alec (14)

My life with Alec

18 jan 2011 - 21:11

688

0

261



My life with Alec (14)

De maanden vlogen voorbij. Het was ondertussen mei geworden. Het mooie weer kwam terug. Dat had ik niet zo graag want dan zag ik Alec minder. Jane, Felix en Demetri waren terug naar Italië gegaan. Het was zaterdag. Ik lag nog te slapen. “Amanda, Amanda, Amanda.”¯ Amy was op mijn bed beginnen te springen. “Amy, laat me slapen. Ik ben nog moe.”¯ “Amanda, je moet opstaan. Nu direct.”¯ “Ga weg!”¯ “Nee, opstaan. Alec staat beneden te wachten op jou.”¯ Ik sprong recht uit mijn bed. “Waarom zeg je mij dit niet eerder?”¯ “Daarom.”¯ Ik raasde als een gek door mijn kamer. Na een kwartiertje was ik klaar. Ik ging naar beneden. Alec zat in de zetel samen met Taylor naar de televisie te zien. “Liefje, wat doe je hier?”¯ “Ik vroeg me af je met mij deze avond mee ging naar de kermis die in de stad is.”¯ “Ik wil enorm graag met jou naar de kermis gaan.”¯ “Dan kom ik je op halen om 8 uur.”¯ “Ja, dat is goed.”¯ Alec stond recht. “Liefje, dan zie ik je deze avond. Maar nu moet ik echt gaan. Want anders kom ik te laat voor een afspraak.”¯ “Maar je bent er nog maar net.”¯ “Ja, liefje, ik weet het. Maar dit is echt super belangrijk.”¯ “Oke, dan laat ik je uit.”¯ “Daag, Taylor en Amy.”¯ Zei Alec. “Tot de volgende keer, Alec.”¯ Zeiden ze in koor terug. Ik had Alec naar de deur geleid. Hij pakte mijn gezicht tussen zijn handen. “Ik ga je missen, maar ik zie jou terug om 8 uur.”¯ Hij gaf me nog een zoen op mijn mond. Ik genoot van zijn zoen. Na een paar tellen waren zijn warme lippen van die van mij. Alec zette zijn kap op en ging het zonlicht in. De dag vloog zo voorbij. Het was kwart voor 8 en ik zat al klaar in de zetel op Alec te wachten. Het kwartier was het langste kwartier van mijn leven. Stipt om 8 uur ging de bel. Ik ging rustig naar de deur. Toen ik de deur open deed, zag ik een wonder mooi figuur staan. “Alec, je bent op tijd en je ziet enorm goed uit. Iedereen gaat jaloers zijn op MIJN vriendje.”¯ “Niemand moet jaloers zijn op jou maar op mij. Ik heb echt de prachtigste vriendin die je ooit kan bedenken.”¯ “Alec, je maakt me verlegen.”¯ “Na al die maanden maak ik jou nog altijd verlegen met de waarheid.”¯ Zei hij lachend. Hij stak zijn arm uit. Ik legde mijn arm in de zijne. We vertrokken naar de kermis. Als onze stad een kermis organiseerde was het een kermis van je welste. Er stonden zo veel attracties op. De avond was enorm tof. Ik genoot van de jaloeze blikken die sommige van mijn klas naar me smeten omdat Alec mijn vriendje was. En voor ze nog jaloezer te maken, drukte ik een zoen op Alec zijn mond. Na een drietal uren besloot Alec om naar het reuzenrad te gaan. We stapte in een wagentje. Toen we boven waren, stopte het reuzenrad ineens. “Wat gebeurt er?”¯ De man van de attractie begon te spreken: “Een ene Alec had me gevraagd om het reuzenrad even stil te leggen voor een speciale verrassing voor zijn vriendinnetje.”¯ Ik zat verrast naast Alec. “Alec, liefje, wat ben je van plan?”¯ “Ik heb een verrassing voor jou. Jou school tijd zit er bijna op. Alle voor in het middelbaar toch. Dus had ik gedacht: Waarom dan niet trouwen deze zomer? Dus daarom is mijn vraag: Liefje, wil je mijn vrouw worden en voor altijd aan mijn zijde staan?”¯ “Alec, jaaaaaa! Dan ik eindelijk na de zomer altijd de jouwe zijn want dan heb je mij beloodt om mij te bijten.”¯ Alec haalde het doosje uit zijn zak. Hij opende het doosje. Daarin zat een prachtige ring. “Ik wil met je trouwen maar is die ring niet kei duur?”¯ “Ja, maar mijn meisje verdient alles! Ik geef liever geld uit aan jou dan aan iets onbenulligs zoals wat de vorige eeuwen heb gedaan.”¯ Hij pakte de ring en schoof hem over mijn vinger.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.