Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Me, Lacey and BTR » Part 1.

Me, Lacey and BTR

19 jan 2011 - 14:44

634

0

186



Part 1.

“Willen de passagiers van de vlucht naar L.A. zich begeven naar gate 6. Dank u.”¯ “Ik denk dat ik mijn vlucht moet halen.”¯ Zei ik. “Lisa, we gaan je missen, meid.”¯ Zei Natalee. “Laat ze ginder maar is weten wie Lisa is.”¯ Zei Rachel. “Zal ik zeker doen.”¯ Glimlachte ik. “Laatste knuffel.”¯ Gilde Natalee. “Ooh, ik ga jullie missen.”¯ “Wij jou ook.”¯ “Zo, ik moet vertrekken.”¯ Ik draaide me om en vertrok.
Flashback
“Lisa, Lisa, er is een auditie. Ze zoeken een zangeres.”¯ Riep Rachel. Ze kwam op me afgestormd toen ik de klas uit kwam. “Rustig, meid.”¯ Lachte ik. “Kijk.”¯ Ze liet op haar gsm het bericht zien. “Je moet je inschrijven.”¯ Zei ze. “Ik weet het zo nog niet.”¯ “Waarom niet?”¯ “Ik weet het gewoon niet. Ze zullen wel iemand anders pakken. Zo goed ben ik nu ook weer niet.”¯ “Pardon? Lisa, je bent de ster van het schoolkoor. Je stem is GEWELDIG!”¯ “Een schoolkoor is niet Hollywood.”¯ “Probeer het. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.”¯ “Je blijft er over door gaan hé.”¯ “Jeps.”¯ Natalee kwam er ook aan. “Wat is er hier aan de hand?”¯ “Rachel wil dat ik me in schrijf voor de auditie van een platenmaatschappij.”¯ “Ja, dat moet je gewoon doen.”¯ “Begin jij nu ookal?”¯ “Lisa, komaan. We zitten allebei in het schoolkoor. We weten wie de meeste solo’s krijgt. Dat ben jij.”¯ “Ja, maar zoals ik tegen Rachel zei: Een schoolkoor is niet hetzelfde als in Hollywood.”¯ “Schrijf je in.”¯ “Omdat jullie allebei zo aandringen. Wanneer zijn de audities?”¯ “We vertrekken meteen. Dan zijn we er tegen half vier.”¯ Ze trokken me mee.
Half vier.
“Naam?”¯ vroeg een vrouw. “Lisa Miller.”¯ “Oke, kom maar mee.”¯ Glimlachte ze. Rachel en Natalee staken hun duimen op met een lach. Ik ging naar binnen. Ik ging achter de micro staan en begon te zingen.

Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.

You don't know about my past, and
I don't have a future figured out.
And maybe this is going too fast.
And maybe it's not meant to last,

But what do you say to taking chances,
What do you say to jumping off the edge?
Never knowing if there's solid ground below
Or hand to hold, or hell to pay,
What do you say,
What do you say?

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try,
And maybe you could take me in,
Somewhere underneath your skin?

What do you say to taking chances,
What do you say to jumping off the edge?

Never knowing if there's solid ground below
Or hand to hold, or hell to pay,
What do you say,
What do you say?

And I had my heart beaten down,
But I always come back for more, yeah.
There's nothing like love to pull you up,
When you're laying down on the floor there.
So talk to me, talk to me,
Like lovers do.
Yeah walk with me, walk with me,
Like lovers do,
Like lovers do.

What do you say to taking chances,
What do you say to jumping off the edge?
Never knowing if there's solid ground below
Or hand to hold, or hell to pay,
What do you say,
What do you say?

Don't know much about your life
And I don't know much about your World

De man en de vrouw bleven naar me staren. “Wat een stem.”¯ Zei de vrouw. “Dank u.”¯ glimlachte ik. “Lana, zeg de verdere audities maar af. Ik denk dat we onze artieste hebben gevonden.”¯ Zei de man. “Dank u.”¯ De man keek op zijn papier. “Lisa, je moet volgende week dinsdag om 11.30u aan de luchthaven zijn. Je gaat mee naar L.A.”¯ Ik knikte en ging naar buiten. Rachel en Natalee kwamen naar buiten. “En?”¯ “Jullie moeten van mij afscheid nemen. Ik vertrek namelijk volgende week naar L.A.”¯ zei ik lachend. “Ik wist het. Ik wist het.”¯ Riepen Rachel en Natalee.
Einde Flashback


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.