Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Me, Lacey and BTR » Part 5.

Me, Lacey and BTR

19 jan 2011 - 14:46

367

0

185



Part 5.

Lacey ging op zoek naar James. Ze kwam onderweg Kendall tegen. “Hee, heb jij ergens James gezien?”¯ vroeg ze. “Nee, moet ik jou helpen zoeken?”¯ “Dat mag.”¯ Even later hadden Kendall en Lacey, James gevonden. “James, kan ik jou even apart spreken?”¯ vroeg ze. Hij knikte. Ik zag ze lopen en glimlachte. “Wat is er?”¯ vroeg Logan. “Niets, ik zag juist Lacey met James lopen. Als ze een koppeltje worden, dan zijn ze echt heel schattig samen.”¯ Zei ik. Logan lachte. Lacey en James waren bij een rustig plekje gekomen. “Denk eraan wat Lisa heeft gezegd.”¯ Dacht Lacey. “Waarom moest ik meekomen?”¯ vroeg James. “Ja, het zit namelijk zo. Ik heb jou straks horen praten met Logan. Dat je tegen hem aan het zeggen was dat je me leuk leuk vond.”¯ James keek bleef haar aankijken. “Ja, nu wil ik zeggen dat ik jou ook leuk leuk vindt.”¯ Zei ze blozend. Lacey was enorm zenuwachtig. James was verrast maar blij. “Lacey, je maakt me blij.”¯ Zei hij. Daarna pakte hij haar gezicht tussen zijn twee handen en drukte zijn lippen op de hare. Even later verscheen Lacey tussen mij en Logan met een brede glimlach. Ik keek haar aan en realiseerde me het dan pas. “Omg echt?”¯ vroeg ik. “Ja!”¯ riep ze hyper. “Omg, meisje, ik ben zo blij voor je.”¯ “Ik ben ook zo blij.”¯ Logan bekeek ons nog altijd met een vragend gezicht. “Even voor de duidelijking: Lacey en James zijn een koppeltje.”¯ Lacey bleef bij me staan, terwijl Logan drinken ging halen.
Logan pov
“Hee, Carlos. Al iemand op het oog?”¯ vroeg ik lachend met een knipoog. “Ik had iemand op het oog maar zij heeft blijkbaar iemand anders op het oog.”¯ Zei hij wat geïrriteerd. “Ooh sorry, wat kan ik er aan doen?”¯ Carlos was blijkbaar niet goed gezind op mij. “Och, laat ook maar.”¯ Zei hij en ging weg. Ik kwam Kendall tegen onderweg. “Wat is er met Carlos?”¯ “Blijkbaar had Carlos een oogje op Lisa maar die heeft een oogje op iemand anders.”¯ “Ik kan daar toch ook niets aan doen, dat Lisa voor iemand anders valt?”¯ Kendall knikte. “Ik ga Lacey en Lisa is terug opzoeken.”¯ Zei ik en ging weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.