Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Me, Lacey and BTR » Part 6.

Me, Lacey and BTR

19 jan 2011 - 14:46

521

0

230



Part 6.

Lisa pov
“En hoe sta het met Logan?”¯ “Ik heb er al veel lol mee gehad maar voor de rest is er nog niets gebeurd.”¯ “Ooh dat is jammer maar het komt nog wel hoor.”¯ Zei Lacey al knipogend. Ik knikte. Niet veel later was Logan terug. “Welkom terug, Logan.”¯ Zei ik glimlachend. Hij glimlachte terug en gaf me drinken. “En mijn drinken?”¯ vroeg Lacey. “Ik wist dat ik iets vergeten was.”¯ Zei hij lachend. “Dan zal ik maar zelf gaan zeker.”¯ Zei ze zuchtend. Ze ging weg. “Ik heb te horen gekregen van Kendall dat jij op iemand een oogje hebt.”¯ Zei Logan glimlachend. “Ja, ik heb op iemand een oogje.”¯ “Is het een toffe gast?”¯ “Ja, het is een toffe gast.”¯ Zei ik glimlachend. “Dan is goed.”¯ Zei hij. Party o’clock van Kat deluna begonnen ze te spelen. “Dit is echt een goed nummer.”¯ Zei ik. Logan pakte mijn hand vast en we begonnen samen te dansen. Om 2 uur moest ik terug in het appartement zijn van tante. Het was 4 voor 2. “Ik moet er vandoor.”¯ Zei ik. “Nu al?”¯ vroeg Logan. “Ja, anders ben ik dood denk ik.”¯ “Dan tot morgen, zeker.”¯ Zei hij. Ik knikte. Hij gaf me nog een zoen op mijn wang. Toen ik me omdraaide zag ik rood van het blozen. “Hee, tomaatje.”¯ Zei Kendall, die naar Logan ging. “Hahaha, grappig.”¯ Zei ik ironisch.
De volgende ochtend.
“Uit je bed.”¯ Zei mijn tante. Ik mompelde iets en draaide me daarna om. “Miller, uit je bed.”¯ Zei ze lachend. Ik zwaaide met mijn hand om te zeggen dat ze haar mond moest houden. “Oke, wie niet horen wil moet maar voelen.”¯ Zei ze en ze ging weg. “Rust.”¯ Dacht ik. Niet veel later stond ze terug in mijn kamer met een glas water. Ik voelde ineens een natte, koude vloed over me komen. Ik schrok wakker. “Dat is koud.”¯ Gilde ik. “Ik heb het gezegd.”¯ Zei ze lachend. “Je bent gemeen.”¯ Zei ik nepboos. “I know.”¯ Zei ze en ze ging weg. Daarna kwam ik uit mijn bed. Er klopte iemand op de deur. “Lisa, opendoen.”¯ Riep mijn tante. “Leuk, ik zie er als een verzopen waterkip er uit.”¯ Zei ik zachtjes tegen mij. Mijn haar was in een staartje maar het zag er nat uit. Ik deed de deur open en ik schrok. “Goedemorgen, Lisa.”¯ Zei Logan. “Hallo.”¯ Glimlachte ik. “Gedoucht met je pyjama nog aan?”¯ vroeg hij lachend. “Nee, ik heb een glas water over me gekregen omdat ik niet wou opstaan. Mijn tante is nogal gemeen.”¯ Zei ik zachtjes. Logan moest lachen. “Lis, wie is het?”¯ riep mijn tante van uit de keuken. “Logan.”¯ Riep ik terug. “Oke.”¯ Riep ze terug. “Maar, Logan, wat kom je hier eigenlijk doen?”¯ “Lacey had nog iets van jou.”¯ Zei hij. Hij gaf mijn oorbelle, armbanden en ketting terug. “Ooh dank je wel. Ik had er niet meer aan gedacht.”¯ Zei ik. “En, Lisa, je ziet er best schattig uit. Zo wat nat en in je pyjama.”¯ Zei hij met een knipoog.
Hij ging weg. Hij draaide zich nog eens om en wuifde. Ik wuifde naar hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.