Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Me, Lacey and BTR » Part 11.

Me, Lacey and BTR

19 jan 2011 - 14:48

480

0

214



Part 11.

Later in de namiddag.
De jongens waren met Kelly weg. “En, vertel, hoe was het gisteren eigenlijk met Logan?”¯ vroeg Lacey. “Het was super. Het was zo’n romantische plek. Dat had je trouwens goed uitgekozen. Hij was echt lief. Toen ik het koud kreeg, heeft hij zijn vestje zelfs aan mij afgegeven. Zelfs al had hij het koud, wou hij het nog niet terug want hij wou niet dat ik kou leed. Ik heb het toch terug gegeven en daarna heeft zijn armen rond mij geslagen zodat ik het ook warm kreeg.”¯ “Logan kan inderdaad lief zijn maar als je zijn zus bent kan hij soms onuitstaanbaar zijn. Maar voor ik geloof dat hij voor zijn vriendin echt een super vriend gaat zijn.”¯ “LACEY!”¯ riep iemand. “Zeg dat het niet waar is.”¯ Zei Lacey. Er kwam een meisje met zwart haar op ons afgelopen. “Ken je haar?”¯ fluisterde ik. “Ik ken haar, inderdaad. Dat is Nina. Ze heeft lang een crush gehad voor Logan.”¯ “Mijn Logan?”¯ “Ja, jouw Logan.”¯ Ik keek nu echt bang. Lacey had het door. “Je moet geen bang hebben. Logan moet van haar niets hebben.”¯ “Maar toch, ze kan verandert zijn.”¯ “Lieve Lisa, heb geen schrik. Logan heeft jou en hij laat jou niet los. Logan houdt enorm veel van je. Je moet allemaal wel is niet weten wat hij allemaal gisteren zei over jou.”¯ “Wat zei hij over mij?”¯ “Je bent zijn prinses. En dat hij enorm veel van je houd. Dat hij nog nooit had gevoelt wat hij nu voelt.”¯ “Hij is ook mijn prins.”¯ “Zie, heb maar geen schrik en anders zorgen ik en de jongens er wel voor dat er iemand er spijt van ga hebben. En je weet hoe ze kunnen zijn.”¯ “Ja, en vooral Carlos.”¯ Het meisje met het zwarte haar was ondertussen bij ons gekomen. “Lacey, wie is dat blondje?”¯ “Dat blondje is namelijk Lisa.”¯ “Voor mij blijft ze blondje. Dus schuif eens op, Blondje.”¯ “Nee, ik schuif niet op. Zoek een andere plaats.”¯ Ze bekeek me. “Jij bent ambetant, zeg.”¯ Ik rolde met mijn ogen. “Wat moet je, Hilary?”¯ vroeg Lacey bot. “Ik kom hier wonen. En ik dacht, waarom zal ik eens geen praatje gaan maken met een vriendin van vroeger.”¯ “Aahzo, ik heb geen tijd.”¯ “Waar is je knappe broer?”¯ “Momenteel is mijn knappe broer er niet. En je laat hem met rust. Hij is bezet.”¯ “Welk wicht heeft hem van mij ingepikt.”¯ “Blondje.”¯ Zei ik. “Wat heeft hij in jou gezien?”¯ “Veel meer dan jij ook ooit zou bezitten. Lacey, ik moet er vandoor. Ik had beloofd aan mijn tante om te koken.”¯ Ik stond recht en ging weg. Als ik aan de lift stond, haalde ik mijn gsm boven om een smsje naar Lacey te sturen om te zeggen dat ze maar ook moest langs komen. Niet veel later stuurde ze dat ze kwam.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.