Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave us alone, she's been throw enough » With the others

Leave us alone, she's been throw enough

22 nov 2011 - 22:27

710

1

295



With the others

"Ben je al klaar?" vraagt Tom na 5 minuten. "Ja, ik ben niet zo moeilijk wat kleding betreft." antwoord ik terwijl ik met mijn hoofd op mijn handen steun. "Kun je mij even helpen met de koffers van het bed halen?" vraag ik na een tijdje. "Ja, is goed." zegt Tom. We lopen naar de andere kamer & Tom haalt de koffers van het bed af. Hij neemt de twee koffers & loopt naar zijn eigen kamer. Ik pak mijn tas, doe de deur dicht en loop achter Tom aan. Als wij de koffers in de kamer van Tom hebben gedaan, gaan we weer naar de andere toe.

Als wij bij de andere aankomen, kijkt iedereen mij afwachtend aan."Wat is er aan de hand? Jullie kijken egt eng" zeg ik na twee minuten en verschuil mij achter Tom. "We hadden niet verwacht dat jij en Tom zo goed bevriend zouden raken van alleen maar je spullen klaarzetten" zegt mijn moeder, terwijl ze Tom vernietigend aankijkt. "Mam, gedraag je. Er is niks gebeurt tussen Tom en mij op de kamer en dat gaat niet gebeuren ook" breng ik beledigt uit. "Hoe weet jij dat zo zeker? Misschien voer ik je op onze tour wel dronken zodat je met mij naar bed gaat." breng Tom gemeen lachend uit. Ik zie in zijn ogen dat hij iedereen voor de gek wil houden, dat lijkt mij wel leuk dus ik doe lekker mee. "Als je nou je best doet misschien dat het dan wel lukt" breng ik half lachend uit. Tom kijkt mij verlekkerd aan & likt even over zijn onderlip waardoor zijn lip piercing leuk mee beweegt. Ik blijf meespelen & giechel en denk aan iets waardoor ik moet blozen. Ik zie aan Tom dat hij denkt dat ik echt bloos. Dan hou ik het niet langer en krijg ik de slappe lach. Ik hoor iedereen opgelucht zuchten en Tom lacht lekker met mij mee."Julie hadden jullie gezichten moeten zien, onbetaalbaar"breng ik half huilend van het lachen uit. "Wil je ons alsjeblieft niet meer zo laten schrikken,Naomi" zegt mijn vader overdreven met zijn hand op zijn rechterborst. "Ik beloof het, maar kunnen we naar het park ofzo. Ik verveel mij nogal en mijn tekeningen lijken mij nu ook niet egt leuk om af te maken" zeg ik uiteindelijk als ik zie dat de jongens weg willen. "Is goed, wij volgen jou. We volgen jou wel." zegt Bill vrolijk. Ik knik en sta op. Ik geef mijn ouders een kus en de jongens schudden hun de hand. Onderweg naar het park zie ik Collin, mijn ex, lopen met Stef, zijn vriendin & mijn ex-vriendin. Ik loop hun voorbij, maar ik ben al te laat. "Hey Naomi, hoe gaat het met je?" zegt Collin spottend, terwijl hij Stef tegen zich aan trekt. "Oh, hoi Collin. Met mij gaat het wel goed & hoe gaat het met jou?" breng ik zo neutraal mogelijk uit. "Het gaat geweldig nu ik niet meer met jou heb en wel met Stef, maar we gaan weer verder." zegt Collin lachend en loopt weer verder. Ik draai mij weg van de jongens & loop snel weer verder door naar het park. Tom komt naast mij lopen en slaat een arm om mij heen. "Was dat je ex?" vraagt hij zo zacht dat ik het net hoor. Ik knik & een traan ontsnapt uit mijn ooghoek. "Hij had wat met mij & toen kwam ik erachter dat hij vreemd ging met Stef. Toen ik hem zei dat hij tussen mij & haar moest kiezen zei hij dat dat niet zo moeilijk was. Hij liep naar Stef toe & pakte haar vol op haar mond voor mijn neus. Toen ben ik huilend weggelopen & sindsdien doet Collin zo tegen mij." zeg ik zacht. Ondertussen heeft Tom de traan die over mijn wang liep weg geveegd & zijn we bij het park aangekomen. Ik loop door totdat we bij een speeltuintje op een heuvel aan komen & ga op een van de schommels zitten. Na een tijdje word ik door iemand geduwd. Als ik omkijk zie ik dat het Tom is. Na een tijdje draait Tom de schommel om. "Sta een op" zegt Tom zacht. Ik sta op & Tom doet de schommel goed. Hij klopt op zijn schoot als teken dat ik bij hem op schoot moet komen zitten. Ik ga bij hem op schoot zitten. "Tom wat is er?" vraag ik na een tijdje als Tom nog niks heeft gezegd. "Naomi, ik hou van je" fluistert Tom in mijn oor. Als ik hem ongelovig aankijk wordt Tom rood en kijkt in de verte. "Ik ook van jou, Tom" fluister ik in Tom´s oor. Tom kijkt mij ongelovig aan. Ik geef hem een kus naast zijn mond. Tom bloost en geeft me een aarzelend een zachte kus. Ik hoor Bill, Georg en Gustav smoezen maar het boeit mij niet. Ik geef hem ook een kus en na een tijdje likt Tom langs mijn onderlip.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 jan 2011 - 15:45:
Aaaaaaaawww, cuuteeheid heerst