Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz. » - Hoofdstuk 1

Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz.

19 jan 2011 - 19:50

181

0

239



- Hoofdstuk 1

Vijf dagen, nog vijf dagen, nog vijf dagen. Ik keek naar de kalender tegen mijn muur in de hoop dat het al snel vijf dagen verder was. Nog vijf dagen. En de tijd ging maar niet vooruit, hoe lang ik ook naar die kalender keek. Nou ja, ik had in ieder geval een doel voor ogen, een doel dat nog maar vijf dagen van me af was. Nog maar, dat was er te veel aan. Het leek alles zo dicht bij te brengen, maar vijf dagen, dat was me te veel. Ik wou dat ik kon zeggen: nog vijf minuten. Nog vijf uur, op zen minst. Nee, het moesten weer eens vijf dagen zijn. ‘Wees blij dat het geen vijf weken zijn, of vijf jaar.’ En daar was dat stemmetje weer dat me alles positiever liet bekijken. Wees blij, wees blij, wees blij. Bijna was er een glimlach op mijn gezicht gekomen. Maar, nee, niets, enkel die frons dat er al zo lang stond. Stel dat het helemaal anders ging zijn dan ik me had voorgesteld, stel dat - het tegenvalt?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.