Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz. » - Hoofdstuk 1.3

Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz.

19 jan 2011 - 19:50

180

0

221



- Hoofdstuk 1.3

Twee dagen, nog twee dagen. Morgen zou ik naar een vriendin toegaan. Die laatste dag zal vast ondragelijk zijn, omdat we dan beide zitten te stressen. Niet dat ik nu al niet in de stress zat. Ik werd gek, gek zeg ik je. Twee dagen, binnen twee dagen was het zover. Jawel, exact twee dagen. Want de klok van mijn laptop stond op 00:00 uur. Ja, ik kon weer eens niet slapen, het zou ook weer eens niet zijn zeker. Iets waar ik de laatste tijd verschrikkelijk veel last van had. Slapeloosheid. Ik zuchtte diep, heel, heel erg diep en staarde naar de klok op mijn laptop. ‘Ga vooruit, ga vooruit.’ Dacht ik bij mezelf. Natuurlijk kon ik dat stemmetje in mijn hoofd niet tegen houden dat me zei: ‘doe nou eens normaal, de tijd gaat heus niet sneller als je zo zit de staren.’ En meteen sprong de klok op 00:01 uur. ‘Ha,’ dacht ik bij mezelf, ‘dat heb je toch wel eventjes mis.’ Ja, want het zou zover zijn over één dag, drieëntwintig uur en negenenvijftig minuten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.